• Fian88

BIM Mars 2016

Hoppar in jag med. Vi har försökt med barn nr 2 sen juli -14. Lyckades i september -15 men slutade tyvärr i tidigt missfall. Har varit hos gyn och hon misstänkte att jag sällan får äl så fick pergotime utskrivet. Reagerade tyvärr lite för bra, 4 mogna äggblåsor, så nu får vi fortsätta försöka själva. Fick tyvärr göra en konisering pga svåra cellförändringar i måndags och då ska man undvika oskyddat sex i minst 2,5 vecka. Nästa äl sker på gränsen så vi får se om vi försöker då men oavsett har jag bim i mars. 
    Så Fian88, bim 3/3, andra barnet, försökt 1,5 år.
    Hoppas mars blir allas turmånad!!:)

• Fian88
    vanjastina skrev 2016-02-06 18:59:39 följande:
    Då har vi bim samma dag - håller tummarna för oss!! :)
    Såg det:). Hoppas vi blir gravida igen och får behålla den här gången!:)
  • Fian88
    vanjastina skrev 2016-02-06 20:09:53 följande:
    Hur blev din cykel efter ditt missfall? Räknade du ditt missfall som en vanlig mens?
    Var ju bara i v 5 när jag fick missfall så den fortsatte som vanligt. Är ju så individuellt det där och beror nog på hur långt gången man var också.
  • Fian88
    eg90 skrev 2016-02-07 21:55:59 följande:

Tänkte göra en BIM lista

mkess 1/3
    mininiss 2/3
    vanjastina 3/3
    Crazy catlady 4/3
    soffis87 4/3
    soofa 4/3
    Maddex 5/3
    Loncelot 7/3
    livias 8/3
    eg90 typ 9/3

Hoppas jag skrivit rätt på alla :)

Jag står inte med, 3/3:)
  • Fian88

I förrgår beställde jag faktiskt hem fertilitetsglidmedel samt äl-stickor. Har bara provat stickor en gång tidigare och då fick jag inte mycket till utslag. Men eftersom gyn tror att jag inte har äl varje månad så kan det ju varit en sån månad jag prickade in då. Jaja, vi ger det ett försök i alla fall:)

• Fian88

Äl-testen kom idag och tog ett nu på kvällen. Ja inte är äl nära i alla fall haha! Jaja, får se hur det här går..
    Är på dag 10 idag och appen är inställd på en genomsnittlig cykel på 26 dagar och med en lutealfas på 12 dagar.

• Fian88

Nu börjar det hända grejer:D. Inte positivt än men nästan. Det var typ helt blankt igår. Ni som är duktiga på äl-test, tror ni att det kan bli positivt under dagen (kan inte testa igen förrän ikväll) eller imorgon? Tänkte om det är lika bra att förföra mannen ikväll ifall att..;)

• Fian88
    Loncelot skrev 2016-02-17 12:38:46 följande:
    Ja skulle nog säga imorgon men hade ja varit du hade ja legat på
    Tack för svar:)
  • Fian88
    mkess skrev 2016-02-17 15:50:25 följande:
    Tror absolut att det kan bli positivt idag, ligg på!!
    Tack för svar:). Har förvarnat mannen så han vet att han måste vara redo ikväll;)
  • Fian88
    Torparfrun skrev 2016-02-18 08:59:42 följande:
    Hur länge kan ppillerskiten sitta i kroppen och förstöra? Vet du?
    Man ska nog räkna med att det kan ta upp till ett år innan kroppen "är i fas" igen. Behöver naturligtvis inte ta så lång tid men det KAN.
Svar på tråden BIM Mars 2016