• Annisennn

BIM Mars 2016

Kul att hitta en sån tråd man kan relatera till. Vi är inne på vårat 5e försök. Har testat med älstickor sen vi började och har alltid haft en stegring varje månad och tempar med fertility friend.

Har oregelbunden mens (trodde till en början den var regelbunden men verkar inte så).

Förra cykeln låg min temperatur högt till bim+6, äl+18. Fick ytterst svaga plus på bim+1 och bim+3 på sticka men negativt på cb digital, samt fulla utslag på älstickan.

Enda från bim-2,3 hade jag fruktansvärt ont i ena sidan. Misstänker mf på x :(

Nu har jag ingen koll på äl och stickorna har inte visat positivt så antar att jag inte har någon äl den här månaden, då tempen steg rejält en dag men sjönk lika fort.

Grattis till plusset!

(Sorry för långt inlägg)

• Annisennn

Spännande att höra om alla och hoppas på plus för er som närmar er bim!
    Ni andra också såklart. :)
    Själv hade jag sen ägglossning den här månaden, så inväntar bim om 10 dagar.
    Tar det sig inte den här månaden så ska vi prova att köra med munkpeppar nästa :)
    Lycka till allihopa.

• Annisennn

Grattis till plusset Fian8. Gud så kul!

Är inte alls så insatt att skriva i sånahär trådar, så blir lite instickare bara då och då.

Så roligt att läsa om alla som plussar.

Själv har jag bim om 3 dagar och ingen pms. Nån som varit med om samma?

Kram på er och glad påsk

• Annisennn
    DellaM skrev 2016-03-27 17:59:30 följande:

Jag har bim om 2 dagar. Har mensvärk så har inte för höga förhoppningar. Men fortfarande för tidigt att utesluta om det lyckats denna gång eller inte. Hoppas verkligen!

Jag kommer testa redan imorgon , med testlagrets stavtest hihi

Spännande, hur gick det DellaM?

Själv har jag bim imorgon nu, men har inte mensen kommit så ska jag avvakta till helgen. Blir kanske en fin födelsedagspresent till sambon :)
  • Annisennn
    Fian88 skrev 2016-03-27 18:33:16 följande:

Tack:)

När jag plussade i september så uteblev min pms. Så det kan absolut vara ett tecken på nått positivt:)

Ååh. Låter hur bra som helst ju. Hoppas! :)
  • Annisennn
    Sajocawa skrev 2016-03-29 18:59:56 följande:

Var helt pms-fri den här månaden och det var enda anledningen till att jag misstänkte att det hade tagit sig... Mådde liksom lite för bra ;). Och ett plus på stickan blev det!

Hoppas det är något i din mage också :)

Du också, vad roligt, grattis. :))

Tyvärr verkar det se mörkt ut för min del, har mått illa i ett par dagar men tempen har börjat gå ner sedan 3 dagar sen. Nu imorse låg den strax ovanför coverline och har börjat få lite mensvärk. Bim idag, så hoppas den håller sig borta ändå.
  • Annisennn
    Fian88 skrev 2016-03-31 08:44:59 följande:

Har du bild?:)

Fick precis likadant förra månaden på bim+1 &2. 4 dagar senare kom mensen. Hade jätteont på ena sidan med så misstänker att det var utomkvedshavandeskap och sen att det blev ett tidigt missfall, så hoppas ditt streck blir starkare :)
  • Annisennn

[quote=76488856][quote-nick]frökensnäll skrev 2016-03-31 08:34:47 följande:[/quote-nick]

Det digitala säger Inte gravid och det andra ger ett svagt plus. Förstår ingenting! Ingen mens i sikte så får väl fortsätta avvakta över helgen då. Måste verkligen haft ÄL mycke senare än jag trodde.

Blev citering på fel text först.

Fick precis likadant förra månaden på bim+1 &2. 4 dagar senare kom mensen. Hade jätteont på ena sidan med så misstänker att det var utomkvedshavandeskap och sen att det blev ett tidigt missfall, så hoppas ditt streck blir starkare :

• Annisennn
    frökensnäll skrev 2016-03-31 11:48:48 följande:

Jo jag har oxå tänkt på det men har som inte ont speciellt nu, utan vanlig "mensvärk" i mitten av magen men som sagt ingen mens. Illamående svagt och kissnödig oftare. Känslig nåjävulskt :p svullen och ibland pirrande/stickande känsla i brösten men inte mycket alls.

Det låter ju väldigt lovande må jag säga. Om ett par dagar borde strecket vara lite starkare, eller cb visa plus isåfall.

Är själv på bim+1 idag och mår illa som en tok, lite smått ömma bröst, men ingen mensvärk alls.

Så knepigt med alla olika symptom varje månad som även verkar variera :)

Lycka till, håller tummarna för ett plus för oss bägge :)
  • Annisennn

Var på toa inatt och upptäckte brun-rött blod på pappret, jaha. Mensen dök upp 2 dagar sent som ett aprilskämt :(

Nya tag och hoppas på en bebbe till nästa år då. Hoppar in i apriltråden nu.

Svar på tråden BIM Mars 2016