BIM Mars 2016
Började testa på¨dag 14.
Började testa på¨dag 14.
Inatt har jag lyckats sova. Vaknade i förrgår av en väldigt verklig dröm. Inatt har jag också drömt väldigt livligt...
Kom på att värken över tjejmagen kan komma från magen. Har ju gått mängder med undersökningar för att komma fram till IBD. Letar symtom gör man nog nu
Ägglossning på Max idag JIPPI! äntligen! Frågade maken om han kunde komma hem under lunchen haha ;) fick till svars..."Rolig du e"... Aja vi får la se, sexa på dom närmaste 48 timmarna då :), men skönt att veta man har ägglossning och nu börjar nedräkningen :)
Jag har Clearblues fertilitetsmonitorn jag känner inte av min ägglossning så den är ett måste Så länge jag träffar max dagen alltså idag, imorgon och övermorgon så är jag maxad så mina odds ser underbara ut monitorn ger alltid dagen innan, typ dagen den är och dagen efter, så ägget bör lossna inatt/imorgon . Med monitorn har vi alltid kört på likadant inför alla mina 3 graviditeter med topp resultat så jag är inte orolig yey!!!!
Monitorn säger:
HÖG igår
MAX idag
MAX imorgon
Hög övermorgon
LÅG
Sexade för 2 dagar sen så nu får vi inte missa idag och imorgon!
Jag har sån hemsk molvärk. Hade ont över höger äggledare från Tors-sön. Nu är det över hela tjejmagen...
Brukar aldrig får det innan mens annars, måste vara kroppen som dummar sig
Är på ÄL +4 nu. Har haft molvärk sedan ägglossningen. Känns ungefär som jag brukar känna typ en dag innan mensen kommer. Någon mer som brukar ha så? :)
Värk över tjejmagen idag också. Frusen också. ÄL +4-5 någonting. Osäker. Ska testa på nu under helgen hoppas vi får se några plus i tråden!
Hej! Hoppar gärna in här om det är ok :)
Blev oplanerat gravid i november men fick mf i januari. Nu ska vi försöka få ett syskon till dottern så detta blir vårat första riktiga försök. Fick min mens igår så bim är 24 mars :)
[quote=76382128][quote-nick]Lilla Luna skrev 2016-02-27 07:03:11 följande:[/quote-nick][/quote]
Tycker mig ana något? Spännande!
Beklagar ma :/ min kropp var ganska mysko efter mf:et men nu verkar allt vara iordning igen :) hoppas vi får plus snart igen! Mins mens är påväg mot slutet så snart ska det börjas testa med äl-tester. När har du bim?:)