• Milli_1

BIM Mars 2016

eg90 skrev 2016-02-21 17:35:44 följande:

Började testa på¨dag 14.

Ok för man kan ha äl från dag 10 och framåt, kanske du missade den? Själv var jag bombsäker på att äl skulle vara på tisdag men den verkar kommit tre-fyra dagar för tidigt. Testar inte utan går på sekretmetoden...
  • Milli_1

Inatt har jag lyckats sova. Vaknade i förrgår av en väldigt verklig dröm. Inatt har jag också drömt väldigt livligt...

Kom på att värken över tjejmagen kan komma från magen. Har ju gått mängder med undersökningar för att komma fram till IBD. Letar symtom gör man nog nu

• Milli_1
    Loncelot skrev 2016-02-24 07:21:19 följande:

Ägglossning på Max idag JIPPI! äntligen! Frågade maken om han kunde komma hem under lunchen haha ;) fick till svars..."Rolig du e"... Aja vi får la se, sexa på dom närmaste 48 timmarna då :), men skönt att veta man har ägglossning och nu börjar nedräkningen :)

Märker du någon skillnad på när du har ägglossning, gissar du använt test? Vi har BIM nära varandra.

Hos mig värker det över äggstocken, enligt appen är det ägglossning idag men jag tror jag hade den redan under helgen

Våra män får passa sig nu... Ha ha
  • Milli_1
    Loncelot skrev 2016-02-24 09:37:49 följande:

Jag har Clearblues fertilitetsmonitorn jag känner inte av min ägglossning så den är ett måste Så länge jag träffar max dagen alltså idag, imorgon och övermorgon så är jag maxad så mina odds ser underbara ut monitorn ger alltid dagen innan, typ dagen den är och dagen efter, så ägget bör lossna inatt/imorgon . Med monitorn har vi alltid kört på likadant inför alla mina 3 graviditeter med topp resultat så jag är inte orolig yey!!!!

Monitorn säger:

HÖG igår

MAX idag

MAX imorgon

Hög övermorgon

LÅG

Sexade för 2 dagar sen så nu får vi inte missa idag och imorgon!

Spännande! När har du plussat i dina tidigare graviditeter? Tidigast för mig har varit BIM +2...
  • Milli_1

Jag har sån hemsk molvärk. Hade ont över höger äggledare från Tors-sön. Nu är det över hela tjejmagen...

Brukar aldrig får det innan mens annars, måste vara kroppen som dummar sig

• Milli_1
    MittNyaJag skrev 2016-02-25 16:07:47 följande:

Är på ÄL +4 nu. Har haft molvärk sedan ägglossningen. Känns ungefär som jag brukar känna typ en dag innan mensen kommer. Någon mer som brukar ha så? :)

Jag har fruktansvärt ont, typ som när man hade mensvärk i tonåren
  • Milli_1

Värk över tjejmagen idag också. Frusen också. ÄL +4-5 någonting. Osäker. Ska testa på nu under helgen hoppas vi får se några plus i tråden!

• Milli_1
    er92 skrev 2016-02-26 14:30:19 följande:

Hej! Hoppar gärna in här om det är ok :)

Blev oplanerat gravid i november men fick mf i januari. Nu ska vi försöka få ett syskon till dottern så detta blir vårat första riktiga försök. Fick min mens igår så bim är 24 mars :)

Beklagar missfallet. Fick själv ma i början av januari. Blev gravid i slutet av nov.

Själv har jag molvärk och en ilande känsla. Misstänker att kroppen signalerar mer efter ma.
  • Milli_1

[quote=76382128][quote-nick]Lilla Luna skrev 2016-02-27 07:03:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker mig ana något? Spännande!

• Milli_1
    er92 skrev 2016-02-27 15:28:46 följande:

Beklagar ma :/ min kropp var ganska mysko efter mf:et men nu verkar allt vara iordning igen :) hoppas vi får plus snart igen! Mins mens är påväg mot slutet så snart ska det börjas testa med äl-tester. När har du bim?:)

Bim 8/3 om inte min cykel blivit helt rubbad. Kände av ägglossningen så jag borde vara på ÄL +4 som minst men det kan vara ÄL+8 oxå. Testade aldrig m äl-tester.
Svar på tråden BIM Mars 2016