BIM Mars 2016
Vad har ni för tankar om att känna av när ägget blir befruktat vill säga när spermien borrar in o har sig ? Jag har läst om kvinnor som kännt av det , jag menar alla är våra kroppar olika och reagerar på olika sätt vissa mera än andra...
Om min cykel är 24 dagar så hade jag min ägglossning för två dagar sedan, i torsdags.
Igår morse när jag sträckte på mig i sängen så fick jag en plötslig smärta vid vänster sida och det strålade ner mot låret, det kände som att man sträckt en muskel (kanske var det de(?))
Igårkväll hände samma sak igen , jag var på toa och skulle dra ner mina tighta jeansshorts och där small det till igen och jag började skrika ha ha. Kanske satt känslan i från morgonen och att jag spände mig konstigt och därför hände det igen ? Bor nere i Australien därför jag springer rundor i shorts he he ;)
Det sägs la att det tar ett par dagar för ägget att transportera sig genom äggledaren just för delning osv och sen att det flyter runt i livmodern x dagar innan det fäster och kläcker , hela proceduren kan ta runt en 7-10 dagar ish...