BIM Mars 2016
Någon som vet, om man har kort lutealfas typ 10-11 dagar.. ska man testa på BIM ändå eller vänta 14 dagar?
Någon som vet, om man har kort lutealfas typ 10-11 dagar.. ska man testa på BIM ändå eller vänta 14 dagar?
Är på BIM-3 idag och fick detta när jag testade nyss! Vågar man tro på det?

Ser nått svagt! Vågar nästan säga grattis!:)
Funderar också på att köpa ett. Tror att jag är på BIM-4 eller BIM-5.
Funkar de bra? Hade aldrig förut hört talas om dem..
Jag ser något med! Grattis, när har du BIM?
Håller tummarna!!
Berätta direkt sen :) Köper ett jag med idag
Vet du, jag köpte också ett predictor early idag och använde det alldeles nyss. Negativt!
Så jäkla tråkigt haha.
Kunde inte ens se en skymt av linje!!
Då är jag BIM-4 eller BIM-5.
Har köpt två clearblue att testa med senare..
Nyfiken vad ditt test sa idag
Nu måste jag fråga er, fick glad gubbe på cb den 9/10 sen blev testen svaga negativa och idag fick jag av ren impuls för mig att ta ett äl test, då har det stegrat igen dock inte pos. Hade hållt mig ca. 1h bara.. reagerar äl testen så tidigt på mens?
Oj vad tyst det har blivit i gruppen. Hur är det med er? :)
Less jag blir då jag inte har någon hejd. Fick hem ett test igår em, Hade hållt mig i 4 timmar och testade, Givetvis negativt. Men kanske inte så konstigt då jag testar mig på äl + 8 och inte ens med morgonurin. Men äääändå så blir jag ju helt förstörd av ett minus.
Jag har slitningar på höger sida i livmodern, typ ut i äggstocken, inget jag brukar ha så jag hoppas verkligen att jag får se ett plus snart! Bim i morgon, testade idag men negativt :(
BIM idag och superelakt, grymt och skoningslöst negativt på stickan :( vill bara lägga mig ner och gråta :(
Bim+4 och fortfarande negativt så nu ger jag upp....
Denna väntan är ju förjävlig. Du får inte något svagt heller som när du la ut bild på tidigare? Jag är på bim +7 idag, fått svaga svaga tester tidigare i veckan men nu försöker jag hålla mig från att testa, blir galen av att analysera!
Spottings i trosorna nu... mens på g :(