Inlägg från: frökensnäll |Visa alla inlägg
  • frökensnäll

BIM Mars 2016

879214 skrev 2016-03-25 16:21:32 följande:

Tänkte egentligen inte testa imorse då jag va livrädd för negativt resultat då mensen hade kunnat komma när som helst egentligen men tog mig mod o gjorde de... ångrar det inte! :D tror fortfarande inte att det är sant, känner mig verkligen INTE minsta gravid. bara v 5 än iofs. 

Grattis, vilka fina test! ????
  • frökensnäll
    frökensnäll skrev 2016-03-25 16:30:17 följande:

Grattis, vilka fina test! ????

Haha oj.. dom där frågetecknena skulle inte vara där :p
  • frökensnäll
    879214 skrev 2016-03-25 16:38:55 följande:

Tack! Alltså jag önska jag kunde känna 100% glädje och visst jag känner glädje men oron finns ju där samtidigt.. den får bara inte ta över..

Förstår det. Först tänker man bara på att bli gravid och sen när man äntligen är det så tänker man bara på att få behålla det. Ständigt tänkande men försök slappna av, och missfall är ju kroppens sätt att stöta ut något som tex inte är friskt! Oftast går det ju toppen :) Har du några symtom? :D
  • frökensnäll
    Sajo25 skrev 2016-03-26 08:13:05 följande:

Bim+4 och fortfarande negativt så nu ger jag upp....

Denna väntan är ju förjävlig. Du får inte något svagt heller som när du la ut bild på tidigare? Jag är på bim +7 idag, fått svaga svaga tester tidigare i veckan men nu försöker jag hålla mig från att testa, blir galen av att analysera!
  • frökensnäll
    Sajo25 skrev 2016-03-26 08:32:11 följande:

Nej tyvärr inte, dem är skoningslöst vita ????

Irriterande! Jajja, man kan egentligen inte göra mer än att vänta på mensen eller ett senare plus :O
  • frökensnäll

Jahopp. Update då. Bim +12 imorgon.

Tog ju tidiga test med testlagrets tester och fick jättesvaga streck, fick verkligen anstränga mig för att se, sen i söndags gjorde jag ett cb där jag såg ett svagt plus men ändå så att jag inte behövde anstränga ihjäl ögonen för att se. Idag har jag stor-shoppat. Både ett cb digital och ett vanligt så imorgon hoppas jag på att få svar på denna eviga undran! Detta har varit dom 2 segaste veckorna i hela mitt liv, haha. Jag känner mig gravid, det känns bara som att det Är så men man vet ju vad kroppen kan ställa till med när huvudet och hjärtat vill!

Vill gå och sova nu så jag får kliva upp å kissa! :p

Återkommer......

• frökensnäll

Kan tillägga också att jag fått en mini-liten brun flytning i förrgår och en igår så blir supernojjig över att mensen är på g, eller tidigt missfall eller något annat tråkigt. Hoppas inte!

• frökensnäll

Det digitala säger Inte gravid och det andra ger ett svagt plus. Förstår ingenting! Ingen mens i sikte så får väl fortsätta avvakta över helgen då. Måste verkligen haft ÄL mycke senare än jag trodde.

Hoppar in i april-gruppen nu! Lycka till alla <3

• frökensnäll
    Fian88 skrev 2016-03-31 08:44:59 följande:

Har du bild?:)

Nä tyvärr, försökte men tyckte inte det blev bra. Man ser det med ögat men svårare att få på bild! Tycker ju dock de borde börja bli starkare inom kort om det nu är något...
  • frökensnäll
    Annisennn skrev 2016-03-31 09:20:27 följande:

[quote=76488856][quote-nick]frökensnäll skrev 2016-03-31 08:34:47 följande:[/quote-nick]

Det digitala säger Inte gravid och det andra ger ett svagt plus. Förstår ingenting! Ingen mens i sikte så får väl fortsätta avvakta över helgen då. Måste verkligen haft ÄL mycke senare än jag trodde.

Blev citering på fel text först.

Fick precis likadant förra månaden på bim+1 &2. 4 dagar senare kom mensen. Hade jätteont på ena sidan med så misstänker att det var utomkvedshavandeskap och sen att det blev ett tidigt missfall, så hoppas ditt streck blir starkare :

Jo jag har oxå tänkt på det men har som inte ont speciellt nu, utan vanlig "mensvärk" i mitten av magen men som sagt ingen mens. Illamående svagt och kissnödig oftare. Känslig nåjävulskt :p svullen och ibland pirrande/stickande känsla i brösten men inte mycket alls.
  • frökensnäll
    Annisennn skrev 2016-03-31 12:18:21 följande:

Det låter ju väldigt lovande må jag säga. Om ett par dagar borde strecket vara lite starkare, eller cb visa plus isåfall.

Är själv på bim+1 idag och mår illa som en tok, lite smått ömma bröst, men ingen mensvärk alls.

Så knepigt med alla olika symptom varje månad som även verkar variera :)

Lycka till, håller tummarna för ett plus för oss bägge :)

Det är jobbigt att gå runt och känna sigk gravid men inte få något bekräftat! Otålig! :D

Håller tummar!
  • frökensnäll
    Annisennn skrev 2016-04-01 06:42:49 följande:

Var på toa inatt och upptäckte brun-rött blod på pappret, jaha. Mensen dök upp 2 dagar sent som ett aprilskämt :(

Nya tag och hoppas på en bebbe till nästa år då. Hoppar in i apriltråden nu.

Nej vad tråkigt! Kroppen kan verkligen luras :( Än har jag ingen mens på g, konstigt konstigt!

Lycka till nästa månad :) Tillslut så!
Svar på tråden BIM Mars 2016