BIM Mars 2016
Någon som fortfarande har molvärk? Jag började få det igen ikväll. CD19...
Någon som fortfarande har molvärk? Jag började få det igen ikväll. CD19...
Har det till och från nästan varje dag, plus ömma bröstvårtor, också på cd 19 idag...
37,7 C imorse i temp. Känner mig inte sjuk bara varm. Molvärken är kvar. ÄL+6 idag...
[quote=76392530][quote-nick]Queenxiter skrev 2016-03-01 09:04:15 följande:[/quote-nick]
Hur hög temp har du? anar något på testet?
[quote=76392887][quote-nick]Queenxiter skrev 2016-03-01 10:52:47 följande:[/quote-nick]36,95. Innan ägglossning är den under 36,4. Jag anar också ett svaaaagt streck :D det blev lite starkare efter 5min.[/
Fasen då håller jag nog på att bli sjuk om jag hade 37,7 imorse...
Du har inte tempat innan så du vet var du brukar ligga? Men skulle jag haft 37,7 hade jag varit dödssjuk typ ;)
Fick bruna flytningar idag och imorgon är bim fick negativt på test idag :( Hur långt efter ett mf blev ni gravida?
De min tredje mf :( så den 4 april ska ja få gå en utredning.
De känns som jag kommer bryta ihop snart :( håller tummar och tår de plusar för dig <3
Jag har också haft tre mf och ska på utredning den 30/3. Det är lite extra jobbigt nu när alla vänner är gravida. (känner 11 pers om är gravid)
Plussade igårkväll! Såg inget alls på RFSU testa ofta men svagt på clearblue plus testa tidigt. Gick runt i chock ett tag innan jag tog mig iväg och köpte ett digital för att ta imorse. Kunde självklart inte hålla mig utan testade även det igårkväll. Gravid 1-2 veckor.
Grattis! När var BIM?
Heeelt galet. Imorse syntes det även svagt på RFSU-test..
Tredje dagen med 37,6 grader, inga tecken på halsont, influensa eller förkylning. Mår bra konstigt nog. Blir och börja testa i helgen
Ägglossning gissningsvis på tisdag, onsdag.. Ska man börja sexa redan nu?
Det verkar som att foglossningen och den konstiga "mensvärken" var tecken på graviditet trots allt :D
Äl+6 och jag har ont i nedre delen av magen, svullna bröst och mår lite illa. Jag känner även en molande värk i underlivet då och då.
Någon som känner igen sig?
[quote=76407006][quote-nick]soffis87 skrev 2016-03-05 09:43:22 följande:[/quote-nick]Gud, är helt skakis! :)
[/ Quote]
Grattis!!
Ok! Då har vi ju lite samma symptom. Och du ligger några dagar före mig. Igårnatt fick jag riktigt ont i magen -det kändes dock inte som något positivt...
Har du känningar i underlivet och pms?
Och där steg temperaturen till 38 grader. Skumt! När man ändå håller på och kollar tempen så drar den iväg.
Milli_1 . I vanliga fall skulle jag ligga halvdöd vid 38. Nu känner jag mlg mer yr och illamående.
Allt känns väldigt märkligt. Om det är grav. Symptom är de nästan larvigt tydliga.
:)
Japp! Den 14e säger min app. Men jag kommer testa innan dess. Kan inte vänta.
När ska du testa?