Inlägg från: langtanefterbaby |Visa alla inlägg
  • langtanefterbaby

BIM Mars 2016

Annkarask skrev 2016-03-09 05:35:28 följande:

Jag har också BIM 18/3 och känner redan mig lite yr, mer trött och lite molvärk. Haft massa tidiga tecken nästan varje månad men också fått några tidiga + som alla dock resulterat i blödning

Hur går det för dig Annkarask? Fler symptom? Dags för test snart?
  • langtanefterbaby
    Annkarask skrev 2016-03-14 09:25:34 följande:

Ja nu har jag jätteont i brösten och de är stenhårda. Samt trött, yr och molvärk, luktkänslig och illamående. Har inte testat än men kommer testa senast på torsdag så får se om jag håller mig imorgon och onsdag. Har du några tecken? När ska du börja testa?

Jag har sjuk molvärk. Hungrig hela tiden. Och trött. Tänkte testa med ett Predictor early imorgon bitti !
  • langtanefterbaby
    langtanefterbaby skrev 2016-03-15 06:39:22 följande:

Tog ett Predictor early och tycker mig ana något litet i ett visst ljus men tror jag inbillar mig. Är på ca BIM-4 idag.

• langtanefterbaby
    Sajo25 skrev 2016-03-14 16:27:27 följande:

Ja jag har beställt hem två digitala test samt att jag har typ 15 test från graviditetskollen :) ska ta ett med morgonurin i morgon :)

Nyfiken vad ditt test sa idag
  • langtanefterbaby
    Sajo25 skrev 2016-03-15 07:50:54 följande:

Ja det skulle jag också vara men jag har åkt på sonens magsjuka så ligger i sängen när jag inte hänger över toaletten... får testa sen när jag blivit frisk :)

Nämen! Krya på dig!
  • langtanefterbaby
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-15 09:36:46 följande:

Är på bim -4 tog ett test och är tok negativt :( bim på lördag och börjar bli mer och mer ledsen att de inte tar sig har MF för 2 månader sen och försökt sen september. Mer frustrerande att mitt bim är på min bästa väns baby shower som jag håller i :/ är jätte glad för henne men samtidigt lite bitter. Hoppas verkligen att de ska hända för oss snart.

Jag är inte gamal, tränar, är frisk, dricker inte alkohol.

Behövde skriva av mig lite så skönt att vara med i dessa grupper för stöd. Lycka till alla och grattis till alla plus. :)

Samma här! Försöker inbilla mig att det syns lite, med det gör det inte!

Har du några symptom och ska du testa igen?
  • langtanefterbaby
    langtanefterbaby skrev 2016-03-15 10:06:08 följande:

Samma här! Försöker inbilla mig att det syns lite, med det gör det inte!

Har du några symptom och ska du testa igen?

Bim samma dag som dig alltså och testade också imorse med ett Predictor Early! :-/
  • langtanefterbaby
    Flurriburr skrev 2016-03-15 13:59:12 följande:

Ser jag i syne? Är det verkligen två streck? Ska jag ha barn? Jag gråter av vad jag tror är lycka!

Åååååh grattis!!!
  • langtanefterbaby
    Annkarask skrev 2016-03-15 13:40:31 följande:

Nu inspirerade du mig att testa med ett tidigt test också, tror mig se nått svagt men inbillar mig nog också :) Nytt imorgon då! Kul att följas åt.

Ja får se om mitt blir imorgon eller på torsdag. Känns tufft att jag inte fick streck imorse och känner mig väldigt nere efter det. Fast jag vet att jag kan ha testat för tidigt bara! Men som sagt, imorgon eller torsdag
  • langtanefterbaby
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-15 13:32:27 följande:

Jag har molvärk från och till bara, brukar ha tusen sytom men inga denna gången :/ hur känner du dig?? Tänkte testa med predictor early när jag får hem den, skickade efter den igår :) anners tror jag att jag väntar tills lördag om den inte har kommit. :)

Jag känner mig lite smått illamående och molvärk. Tar nog ett nytt test på torsdag!
  • langtanefterbaby
    Annkarask skrev 2016-03-16 07:48:15 följande:

Jag är gravid!! Efter att ha testat Progrestron för första gången. Var nog de jag hade brist på :)

Ååh grattis!!! Jag va heeeelt nere igår efter ett negativt test. Men idag ÄR där ett sjuk svagt streck. Ska testa imorgon eller fredag igen!
  • langtanefterbaby
    Annkarask skrev 2016-03-16 13:13:32 följande:
    Åå vad kul!! Grattis till oss :) Jag tog två test i morse ett som mäter 10 och ett som mäter 25 och på båda är det klara streck. Så ingen tvekan heller.
    Hur vet jag vad dom mäter? Jag tog ett Predictor early imorse. Börjar tvivla mer och mer på om det verkligen var ett streck jag såg. Men jag får bara mer och mer symptom hela tiden. Sjukt illamående sen i söndags. Och lyckas inte bifoga bilder så kan nte visa testet för er =/ 
  • langtanefterbaby
    MittNyaJag skrev 2016-03-16 14:36:34 följande:

Varför går dte inte att bifoga? Provat lägga över bilden till en stationär dator? :)

Vet inte. Japp där fick jag heller inte rätt på det haha! Så får väl förtsätta testa tills jag själv är säker på om det är negativt eller inte eftersom jag inte kan be er om hjälp
  • langtanefterbaby
    MittNyaJag skrev 2016-03-16 21:44:49 följande:

Hoppas det verkligen är ett plus :) 

Tack! Testen är slut här hemma och idag ska jag iväg på bragravning så får testa imorgon igen. Har en sjuklig illamående sen igår. Hela dagen, men värre framåt kvällen. Antingen symptom eller magsjuka :- (
  • langtanefterbaby
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-18 07:49:18 följande:

Min också :( så tråkigt!! Får följas åt lite till.

Gått över i BIM april? När blir ditt nya BIM nu då? Så besviken man va igår när man märkte att den hade kommit :-/
  • langtanefterbaby
    Testartest skrev 2016-03-18 09:05:08 följande:

Får tyvärr lämna denna tråden. Ny bim i april...

Lycka till! Vi ses väl då kanske i april-tråden!
Svar på tråden BIM Mars 2016