• Nykär15

BIM Mars 2016

Håller tummarna för dig med!!!

Tack så jättemycket, overkligt!

Matl skrev 2016-02-29 12:41:35 följande:

Nykär15: jag ser oxå något på bilden! Vågar nog säga grattis Gud så roligt...är inte alls avis

Kroa: ser något på ditt oxå..tror det är positivt faktiskt grattis!

Åhhh jag blir avis...väntan känns så lång för mig nu....vill oxå plussa!! Hihi

• Nykär15

Ja skitsvårt! Jag stirrar på testet om och om igen...tiden segar sig fram till i morgon.

Får tack o lov hem barnen idag så då blir jag sysselsatt ;)

happy15 skrev 2016-02-29 12:53:47 följande:

Tyvärr. Slängde dem och intalar mig att inte stirra ihjäl mig utan vänta lite.

SVÅRT men jag vill ha det tydligare för att vara trygg. HUR gör man för att slappna av i all den här cirkusen egentligen? Skönt att kunna vädra och läsa om er här under tiden!

• Nykär15

Enda skillnaden denna månad mot min förra extremt skengravida cykel är att jag fryser mer, det har även vart första riktiga signalerna de andra två gångerna...började i förrgår så blev glad när jag började frysa, även om det i dessa tider likaväl kunnat vara sjukdom...men åh, vill ha i morgon så jag får testa igen och se om det är starkare!! Vill ju berätta för killen, men kommer vänta tills det finns ett klart och tydligt test att uppvisa!!

• Nykär15

Jag fryser med jämt! Har extraelement och elektrisk filt mm, men denna kyla är extrem, en helt ny nivå - det märks skillnad ;)

Deni81 skrev 2016-02-29 14:44:27 följande:

Lycka till!!! Hoppas att du snart får berätta för killen.

Fryser gör jag jämt, haha!

• Nykär15

Oj oj hoppas att jag ska kunna berätta i morgon, osäker om jag skulle klara så många dagar!!

Kommer ta digitalt på BIM på torsdag, mest för att bekräfta isf hoppas jag...

Lilla Luna skrev 2016-02-29 14:46:19 följande:

Jag sitter bredvid sambon nu. Han vet inget. Plussade i fredags. Syns på cb men vill ha ett starkt tydligt eller digitala. Väntar med digitala. Kanske till helgen? Tidigast på onsdag.

• Nykär15

Lurigt på em, inte lika koncentrerat då ju...säkert så att du är gravid. Så tidigt är det bäst hålla sig till första morgonurinen...men vet även hur det kliar i fingrarna! Håller tummarna! Kram!

happy15 skrev 2016-02-29 16:03:48 följande:

Tog ett på eftermiddagen nu, kunde inte hålla mig. Helt blankt neg, inget tvärstreck alls (CB Plus). Är inställd på att det var spök tidigare. Men två gånger!?

Väntar på mensen och har en liiiten strimma hopp, BIM tror jag är först tors-fre.

Tack flera av er för pepp och tankar för att distrahera sig!

• Nykär15

Grattis igen! Mer på riktigt blir det ju inte!

Köpt hem ett digitalt med..,

Lilla Luna skrev 2016-02-29 18:05:03 följande:

Det är på riktigt! Jag skakar. Så lycklig och chockad. Underbara!

• Nykär15
    Queenxiter skrev 2016-03-01 09:04:15 följande:
    Hoppas bilden kom med, detta är första gången jag får att sånthär svagt streck. Testade nu på morgonen med ett billigt test. CD 34, 14 dagar sedan ÄL. Temp är fortsatt hög.
    Något ser jag där! Vad är det för färg om du håller det mot en lampa?
Svar på tråden BIM Mars 2016