Hjälp........ Pojke eller flicka
19vk, 2d ultraljud.
19vk, 2d ultraljud.
Flicka?
Flicka :)
tack för ditt snabba svar. Jag är bara förvirrad eftersom bilden inte visar 3 rader/ linjer för en flicka , men en pung / blygdläppar med en liten punkt .
tack för ditt snabba svar. Jag är bara förvirrad eftersom bilden inte visar 3 rader/ linjer för en flicka , men en pung / blygdläppar med en liten punkt .
Pojke skulle jag säga.
Varför frågade ni inte? :)
Lycka till med allt!
Pojke tror jag :)
Gulag fick höra när jag gjorde ul i v 18 att domare inte på dom yttre genitalierna utan det är dom inre organen dom tittar på.. Nu vet inte jag hur insidan Skansen ut på en bebis på respektive kön..
Men jag tänker nog pojke av den här bilden
Jag skulle säga flicka. Vår är en pojk och pung och snopp syntes tydligt och stack ut väsentligt mer än det ser ut på er bild!
Spännande:)
Sonografen berättade " kanske en pojke eller en flicka " eftersom hon inte kunde se raderna för en flicka eller en tydlig penis för en pojke utan en svullen pung / blygdläpparna . Hon var inte säker .
Jag är orolig för att jag inte kan skickas till en tredje skanning eftersom det finns ingen misstänkt för någon hälsorisk med graviditeten . Jag vet inte vad jag ska köpa .... pojke , flicka eller unisex .
Jag uppskattar verkligen din tid och intresse för att hjälpa mig besluta om vad man hoppas på , liksom att ha en " klartecken " på vad man ska köpa beroende på vilket kön fick den högsta taxan. Tack än en gång????????????