• Anonym (Kvinna 1)

Swingland Danmark

Vilka har besökt Swingland i Danmark?
    Jag och min man var där för två år sedan, nyfikna men utan krav på att vara aktiva.
    Ville uppleva och se om det var något för oss men vi gick mest runt och kände in atmosfären. Kommer åka tillbaka, eventuellt i sommar igen. Vad tyckte ni som varit där?

Har någon varit på Swingersklubb i England, vi är där några veckor varje sommar och undrar om någon kan rekommendera en bra klubb? Spelar ingen roll var eftersom vi alltid hyr bil

• Svar på tråden Swingland Danmark
  • Anonym (Kvinna 1)
    Man64u skrev 2016-02-10 23:17:42 följande:

Swingland låter verkligen bra som första klubb att ta med frun til.

Kansk nämnt ovan men vad är det för dresskod?

Min man hade en "sexigare" variant på kalsong, själv hade jag en catsuit och en kortkort lackklänning som är genomskinnlig över brösten.

När man bytt om så går man in till "receptionen" från andra hållet för att lämna in sin skåp nyckel och då godkänner de klädseln (uppfattade jag det som i alla fall).

När vi var där så var en del helnakna, andra hade något litet på sig och vissa hade ungefär som jag själv men med högklackat eller lårhöga stövlar. Har själv ett par lårhöga högklackade lackstövlar som jag inte bar den kvällen och det var jag tacksam för då eftersom vi gick runt mycket och det fanns rum med parkett och det låter och kan vara lite halt att gå på

Jag verkligen älskade stället .. en jättebyggnad på flera våningar med massor av olika tema rum. Det ligger i ett industriområde och man får gå en trappa upp till entren och den trappan kändes väldigt lång och skakig som fan i benen var jag ... men det var mitt första besök någonsin på en Swingersklubb. Väl inne så släppte det snabbt så vid nästa besök tror jag entrén blir enklare  
  • Anonym (Kvinna 1)
    Anonym (Swinger) skrev 2016-02-11 07:42:38 följande:
    Swingland är en bra första klubb och gärna på en vardag när det inte är så mycket folk och kom tidigt så har tjejen i baren tid och möjlighet att visa runt på klubben och ge lite information om vilka regler som gäller i de olika rummen.

Amante i Göteborg är dock min personliga favorit att ha som första klubb. En lite familjär klubb där man känner sig välkommen. Ett annat bra tips är att börja med en fest på Lustkammaren. Tjejer har oftast en högre tröskel en killar när det gället att gå in på en klubb och det har Adam och Eva i Norrköping löst med något som heter klubb Eva som är ett gäng lite erfarnare tjejer som fixar pubträffar eller små fester och liknande på klubben enbart för tjejer som ett sätt att mjukstarta kvällen på klubben och vi killar får komma lite senare.
    Jag har tittat på hemsidorna för de svenska klubbarna du nämner men känt att jag hellre börjar Swinga i Danmark eller i England (min man är engelsk så vi är ofta där under flera veckor åt gången). Men jag måste säga att det där med "Klubb Eva" låter otrolig bra, att killarna kommer senare ...
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-11 17:52:06 följande:

Jag har tittat på hemsidorna för de svenska klubbarna du nämner men känt att jag hellre börjar Swinga i Danmark eller i England (min man är engelsk så vi är ofta där under flera veckor åt gången). Men jag måste säga att det där med "Klubb Eva" låter otrolig bra, att killarna kommer senare ...

För vår del sker oftast klubbesöken i samband med en minisemester i någon trevlig stad och kombineras med lite andra trevligheter nu för tiden är det inte ofta som vi åker enbart för att besöka någon klubb. På senare år har vi också mer och mer gått ifrån partnerbyten och stora orgier utan det bli mer och mer att man har sex samtidigt som andra par eller att man ligger och myser lite vid sidan om några som har en orgie eller gruppsex. Både min flickvän och jag har en liten kink på mindre gangbang där kanske fyra, fem killar ser till att en kvinna får en härlig stund men som sagt nu för tiden inte aktivt dektagande utan i utkanten. Köpenhamn är en trevlig stad både för turistande och för klubbesök men vår erfarenhet är att man skall hålla sig borta från Cityswingers.
  • Anonym (Swinger)
    Man64u skrev 2016-02-11 11:14:28 följande:

Amante låter förstås trevligt med :)

Vilka har den klubben eller rättare sagt vad är det för "typ" av männsikor som kommer, ålder mm.

Stämningen familjär, kan du beskriva lite till, låter spännande o trevligt

Det är alla typer av människor som besöker Amante men om man skall geralisera så är det lite mognare människor och oftast par som har en hel del år tillsammans där man är trygg i sig själv och sin partner. En stor del av tjusningen med att träffa människor på klubbar är att man gör det helt utan yttre markörer för yrke och annat så man träffas så att säga helt utan förutfattade meningar.
  • Anonym (Kvinna 1)
    Anonym (Swinger) skrev 2016-02-16 07:07:14 följande:
    För vår del sker oftast klubbesöken i samband med en minisemester i någon trevlig stad och kombineras med lite andra trevligheter nu för tiden är det inte ofta som vi åker enbart för att besöka någon klubb. På senare år har vi också mer och mer gått ifrån partnerbyten och stora orgier utan det bli mer och mer att man har sex samtidigt som andra par eller att man ligger och myser lite vid sidan om några som har en orgie eller gruppsex. Både min flickvän och jag har en liten kink på mindre gangbang där kanske fyra, fem killar ser till att en kvinna får en härlig stund men som sagt nu för tiden inte aktivt dektagande utan i utkanten. Köpenhamn är en trevlig stad både för turistande och för klubbesök men vår erfarenhet är att man skall hålla sig borta från Cityswingers.
    Vi har ju bara besökt Swingland en gång och tyckte det var toppen, så det är dit vi vill återvända. Vi gled mest runt för att kolla in lokalerna och känna in atmosfären och satt en stund och tittade på de som hade sex på "runda bordet".

Min man gav mig en oral snabbis i rummet med bänken där man lägger upp benen som i en gyn stol. Men sedan återvände vi till hotellet och fortsatte ensamma där i stället. 

Nästa gång vill jag vara där i flera timmar och vi har inte satt upp något mål eller krav men jag har framfört till med min man att jag vill att vi ska ha sex fullt ut men  med varandra sedan får vi se och ta det vart efter det kommer. Mer än så har vi inte sagt utan vi skyndar långsamt.'

Tack för tipset att undvika Cityswingers!
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-16 17:51:52 följande:
    Vi har ju bara besökt Swingland en gång och tyckte det var toppen, så det är dit vi vill återvända. Vi gled mest runt för att kolla in lokalerna och känna in atmosfären och satt en stund och tittade på de som hade sex på "runda bordet".

Min man gav mig en oral snabbis i rummet med bänken där man lägger upp benen som i en gyn stol. Men sedan återvände vi till hotellet och fortsatte ensamma där i stället. 

Nästa gång vill jag vara där i flera timmar och vi har inte satt upp något mål eller krav men jag har framfört till med min man att jag vill att vi ska ha sex fullt ut men  med varandra sedan får vi se och ta det vart efter det kommer. Mer än så har vi inte sagt utan vi skyndar långsamt.'

Tack för tipset att undvika Cityswingers!
    Mycket klokt att skynda långsamt. Brukar alltid råda par som är sugna att se de första besöken på klubbar som rena studiebesök. Vi också råda er att gå med i LustKammaren om ni är nyfikna. LK är en nätklubb som bara tar in par och singeltjejer samt i viss mån singelkillar men då endast på rekommendation av ett par. Har ingen egen lokal utan hyr in sig på olika ställen och ordnar fantastiskt trevliga fester. Framför allt har man en mycket bra hemsida där man kan få kontakt med andra par för att utbyta tankar, funderingar och erfarenheter och kanske bli inbjuden eller bjuda in till privat fest med ett eller flera par och singlar. 
  • Anonym (Kvinna 1)
    Anonym (Swinger) skrev 2016-02-17 07:34:47 följande:
    Mycket klokt att skynda långsamt. Brukar alltid råda par som är sugna att se de första besöken på klubbar som rena studiebesök. Vi också råda er att gå med i LustKammaren om ni är nyfikna. LK är en nätklubb som bara tar in par och singeltjejer samt i viss mån singelkillar men då endast på rekommendation av ett par. Har ingen egen lokal utan hyr in sig på olika ställen och ordnar fantastiskt trevliga fester. Framför allt har man en mycket bra hemsida där man kan få kontakt med andra par för att utbyta tankar, funderingar och erfarenheter och kanske bli inbjuden eller bjuda in till privat fest med ett eller flera par och singlar. 
    Jag tror att det var dem min man kontaktade för några år sedan i telefon. Mannen han pratade med ville även prata med mig vilket jag gjorde. Sedan skulle man mejla bild på sig ... inget naket men vi gjorde aldrig det för det kändes skitkonstigt att han skulle "veta" vilka vi var men vi inget om honom
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-18 18:21:06 följande:

Jag tror att det var dem min man kontaktade för några år sedan i telefon. Mannen han pratade med ville även prata med mig vilket jag gjorde. Sedan skulle man mejla bild på sig ... inget naket men vi gjorde aldrig det för det kändes skitkonstigt att han skulle "veta" vilka vi var men vi inget om honom

Låter inte som LustKammaren. Man får ringa och verifiera att man är ett par men något krav på maila bilder har jag inte hört talas om. Verifieringen är tyvärr nödvändig då det finns många killar som utger sig för att vara par.
  • Anonym (Kvinna 1)
    Anonym (Swinger) skrev 2016-02-18 20:18:46 följande:
    Låter inte som LustKammaren. Man får ringa och verifiera att man är ett par men något krav på maila bilder har jag inte hört talas om. Verifieringen är tyvärr nödvändig då det finns många killar som utger sig för att vara par.
    Ok!
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-20 12:06:41 följande:
    Ok!
    Misstänker att det kan vara parkontakt han hade kontakt med. Har för mig att man där hade ett krav på bild där det framgick att det var ett par och att man skulle ha en skylt med datum och användarnamn med på bilden. Jonas på LustKammaren är inte okänd med tanke på att han var deltagare i serien riket och har pratat om Swingers hos Malou och fråga Olle.
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Kvinna 1) skrev 2016-02-11 17:52:06 följande:
    Klubb Eva har en ny träff på gång.

www.clubadamoeva.se/club-eva.html
  • jenbjo

Vi gillar verkligen Swingland och vill åka dit igen så fort barnen kan sova borta ????

Härlig, skön och spännande stämning ???? ????

• Kromliu3344

Måste man registrera sig på Swingland. Eller kan man bara dyka upp vid entrén oanmält?

• kirittteke

Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig

Svar på tråden Swingland Danmark