Anonym (Swinger) skrev 2016-02-16 07:07:14 följande:
För vår del sker oftast klubbesöken i samband med en minisemester i någon trevlig stad och kombineras med lite andra trevligheter nu för tiden är det inte ofta som vi åker enbart för att besöka någon klubb. På senare år har vi också mer och mer gått ifrån partnerbyten och stora orgier utan det bli mer och mer att man har sex samtidigt som andra par eller att man ligger och myser lite vid sidan om några som har en orgie eller gruppsex. Både min flickvän och jag har en liten kink på mindre gangbang där kanske fyra, fem killar ser till att en kvinna får en härlig stund men som sagt nu för tiden inte aktivt dektagande utan i utkanten. Köpenhamn är en trevlig stad både för turistande och för klubbesök men vår erfarenhet är att man skall hålla sig borta från Cityswingers.
Anonym (Swinger) skrev 2016-02-16 07:07:14 följande:
För vår del sker oftast klubbesöken i samband med en minisemester i någon trevlig stad och kombineras med lite andra trevligheter nu för tiden är det inte ofta som vi åker enbart för att besöka någon klubb. På senare år har vi också mer och mer gått ifrån partnerbyten och stora orgier utan det bli mer och mer att man har sex samtidigt som andra par eller att man ligger och myser lite vid sidan om några som har en orgie eller gruppsex. Både min flickvän och jag har en liten kink på mindre gangbang där kanske fyra, fem killar ser till att en kvinna får en härlig stund men som sagt nu för tiden inte aktivt dektagande utan i utkanten. Köpenhamn är en trevlig stad både för turistande och för klubbesök men vår erfarenhet är att man skall hålla sig borta från Cityswingers.
Vi har ju bara besökt Swingland en gång och tyckte det var toppen, så det är dit vi vill återvända. Vi gled mest runt för att kolla in lokalerna och känna in atmosfären och satt en stund och tittade på de som hade sex på "runda bordet".
Min man gav mig en oral snabbis i rummet med bänken där man lägger upp benen som i en gyn stol. Men sedan återvände vi till hotellet och fortsatte ensamma där i stället.
Nästa gång vill jag vara där i flera timmar och vi har inte satt upp något mål eller krav men jag har framfört till med min man att jag vill att vi ska ha sex fullt ut men med varandra sedan får vi se och ta det vart efter det kommer. Mer än så har vi inte sagt utan vi skyndar långsamt.'
Tack för tipset att undvika Cityswingers!