• Sephora

Present till par

Idétorka! Skulle uppskatta tips på present till min lillebror och hans sambo. De har pengar och kan köpa det de vill...så, det behöver ju inte vara något snordyrt. Gärna något användbart till hemmet. De bor i hus och väntar ett barn.

• Svar på tråden Present till par
  • Min älskade dotter
    Sephora skrev 2016-02-08 20:12:03 följande:

Idétorka! Skulle uppskatta tips på present till min lillebror och hans sambo. De har pengar och kan köpa det de vill...så, det behöver ju inte vara något snordyrt. Gärna något användbart till hemmet. De bor i hus och väntar ett barn.

Ska det vara mer till bebisen så sy ett babynest, så användbart! Jag sydde ett till min syster när hon väntade sitt andra barn :)
  • Sephora
    Min älskade dotter skrev 2016-02-08 21:26:49 följande:
    Ska det vara mer till bebisen så sy ett babynest, så användbart! Jag sydde ett till min syster när hon väntade sitt andra barn :)
    Nej...jag vill ge något till min bror och hans sambo. Bebisprylar väntar vi med... ;)
  • RangedRick69

Hej!

Det finns olika hemsidor vars affärsidé är att ge förslag till och sälja presenter.

Några av dem kan man hitta på min blogg Billiga Tips

Presenter

presenter
  • Solsaga

Varsitt matchande armband med något trevligt budskap, kolla ex www.Lycogram.se
    Fina förkläden och ett paket med spännande krydor, om de gillar matlagning.

• KingJay

Jag hade valt att köpa en upplevelse för två. Sjukt bra och uppskattat present, välj något de inte hade kommit på själva :)

Svar på tråden Present till par