NMG Gratiis. gu så roligt! Själv har jag då upplevt lite mindre roliga saker . först en kraftig överstimulering masa vätska som jag har haft fram till vecka 10, då va de bara lite kvar bakom livmodern. på tal om små "cystor" är det jätte vanligt efter IVF , jag har själv några på äggstockarna så växtvärken första veckorna va inte hel kul pga endometrios, vätska och cystor hehe. MEN sen kom den lite läskiga biten. Upplevde under nån vecka att ja mådde nästan helt bra. SEN kom migrän, ja alltså inte huvudvärk utan migrän som har hållt i sig i snart 4 veckor. blä! stämmer helt att man blir kastad runt som IVFare tyvärr

men jag ska iaf få hjälp nu via min vårdcentral som skickar mig till en neurolog. sorry att jag vart sjukt dålig på att skriva å följa upp. datorn gick sönder å så allt de där med hälsan men jag har iaf sett bäbisen ett par gånger eftersom dom behövt kontrollera vätskan. nu är det 6 veckor kvar till vårat ultraljud i då e vi 20+4 tror jag. Berätta gärna hur de går för er alla och erfarenheter och tips. kram tjejer