Inlägg från: Anonym (Why?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Why?)

    Killen kommer inte

    De sista killarna jag legat med kanske 4-5 st har inte fått någon utlösning under premiärligget. Sen har vi haft det bra resten av tiden tillsammans och haft ett i mitt tycke bra sexliv. Jag förstår att man inte kan komma varje gång och måste ju inte haka upp mig. Men börjar ändå undra om jag är väldigt vid och inte skön att ligga med? De har varit nervösa men ändå? Så jag undrar killar, hör det till vanligheterna att ni inte kommer första ligget med en ny? Eller är det i så fall ett dåligt ligg?

  • Svar på tråden Killen kommer inte
  • Anonym (Why?)

    Mja, vet inte om jag gör det med någon jag nyligen träffat, men tack ändå

  • Anonym (Why?)
    MEE83 skrev 2016-02-09 19:02:49 följande:

    haha, ett av mina största antiklimax, var när en tjej fick för sig att göra det, det var dessutom en tjej som jag ej var särskilt bekant med. 

    Hon bad mig säga till när jag var på G, utan vidare förklaring till varför, och själv trodde jag att hon inte ville ha det i munnen, jag menar det är ju den första tanken man(jag) får. Helt ok liksom, inte så mycket att tjafsa om, men nix, det var för att hon skulle kunna tajma min orgasm och utlösning med att sticka upp ett finger i häcken på mig. Ruined orgasm i ett nötskal, åtminstone för mig, då jag inte vill ha något i röven. 

    "vad fan gör du?!?" TS, nej, det kan jag inte påstå, men det har ju hänt att jag inte kommit, det har nästan uteslutande varit pga alkohol. Men stress, trötthet, att man inte riktigt är med på noterna mentalt osv kan ju också vara förklaringar. 


    Börjar känna att något är fel. Eftersom detta inte brukade hända när jag var yngre och inte fött barn än. Alkohol hat varit inblandat någon gång, men långt ifrån alla gånger. Jag låter det vara och säger inget. Men undrar. Däremot har jag slarvat med kondom, kan det vara det att de oroar sig för graviditet och väljer att inte komma?
  • Anonym (Why?)
    boomstar skrev 2016-02-10 01:57:10 följande:

    Om män inte kommer är det nog nästan alltid mentalt. Satsa på att få dom att slappna av och känna sig åtrådda och accepterade som dom är, snarare än att oroa dig för att du skulle vara för slapp.

    Personligen gillar jag inte för tighta fittor. Jobbigt när det är för trångt och den är för grund så man inte kan köra in hela kuken. Nej, blött och rymligt ska det vara.

    Men alla män tycker nog inte som jag.

    Är du välidgt rymlig och männen kanske inte har jättestora kukar, och du samtidigt inte visar att du njuter och att det känns när de pumpar på, kan de lätt få komplex under sexets gång och börja tänka att de har för liten kuk för att kunna göra det skönt för dig. Alltså återigen det mentala som saboterar!

    Det kostar inte mycket att visa att du njuter av sexet och att mannens rörelser känns. vilket ökar hettan för båda. Han blir självsäkrare och du påverkar faktiskt dig själv att njuta mer genom att visa det (så länge du inte överdrivet för mycke då det känns fejk).

    Knippövningar är annars både hälsosamt och leder till tightare mus om du är orolig.


    Dom har varit stora och jag kan verkligen visa njutning! Funkar inte det tar jag kommandot och ser till att det blir skönt. Förväntar mig ingen presentation. Ja jag ska börja knipa. Så jäkla svårt bara att göra det rätt
  • Anonym (Why?)
    MEE83 skrev 2016-02-10 09:16:41 följande:

    Det kan som sagt finnas många anledningar till varför det låser sig . 

    Det mest troliga är nog att det är något som låser sig mentalt skulle jag gissa på, nervositet eller stress. En av mina bästa polare hade problem i, ja, säkert ett år, och det var högst troligen för att han inte hade kommit över sitt ex. Sexet blev skit med andra tjejer, och det blev ju en negativ spiral, han fick sexnoja, nästa gång han drog hem en tjej så var prestationsångesten på topp, och så blev det pannkaka av det igen, psyket kan ju spela en ett spratt eller två ibland. 

    Sexet som jag har med min sambo, har verkligen inte blivit sämre efter att vi blev föräldrar, även om man får vara mer ambitiös och flexibel för att finna tid för det, nu kan man förstås dra några generella slutsatser utifrån ett enstaka fall, men det skulle jag inte oroa mig för så mycket om jag var du.

    Vid de relativt få tillfällen som det gått åt helvete för mig, så har det som sagt var varit pga alkoholinducerad lokalbedövning, presterat har jag ju kunnat göra, men att nå avslut, har gått åt skogen. Ingen gillar ju att kasta in handduken och säga fuck it, men hellre det, än att plöja på halva natten och få typ skavsår, vagfriktion kan vara en riktig bitch ibland  ... "utlösningsjagande" tjejer kan ju vara lite jobbiga i det läget, det är som att de söker validering på att de inte suger(sexnoja), alla knep på att locka fram en utlösning, plockas fram, istället för att säga, skönt, men synd att du inte kom. Chilla liksom, sluta hetsa. 

    Jag hatar kondomer, och ser det mest som ett nödvändigt ont, och har också fuskat en del med det, sedan har jag också åkt på några antibiotikakurer, andra är ju väldigt noggranna, så det är ju också individuellt. 

    Mitt tips, är att ta det lugnt, funkar sexet efter första gången, så är det nog förstagångsnervositet. Många får ju inte ens ont om de inte kommer, så för de är det ju egentligen inga problem alls förknippat med det, möjligtvis lite frustration. Men några fysiska effekter av så kallade blue balls, är det långt ifrån alla som drabbas av, och de av oss som drabbas av det, dör inte av det, jag har alltid fått ont i mellangärdet om jag inte fått utlösning när jag fått stånd, men det går ju över rätt snabbt. Det har om jag förstått det rätt, med könskörtlarna osv att göra, då de sväller vid upphetsning, vilket skapar tryck, det förklarar dock inte varför alla inte drabbas av det, men det finns säkert någon anatomisk förklaring, kanske har det med mängden sädesvätska, storleken på svullnad osv att göra, jag kommer rätt mycket så jag kanske producerar mer kroppsvätskor än andra, vilket kanske skapar större tryck. 

    Men som sagt, mitt tips, chill baby(om nu sexet med snubbarna är bra efter första gången).

    Ha det! 


    Skulle aldrig varken kämpa fram en utlösning eller säga det var synd. Jag låtsas som ingenting, beter mig likadant oavsett om han kommer eller ej.

    Apropå mängd, en gång hade jag en grabb som hade extremt lite säd, och dessutom märkte man inte på honom att han kommit. Han fick tala om det för mig varje gång. Men de flesta killar är nog inte så hoppas jag, eftersom jag hellre kör avbrutet än gummi så får jag ju vara nöjd med killar som inte är ens i närheten av sprut, haha!
Svar på tråden Killen kommer inte