Inlägg från: Alexandra1986 |Visa alla inlägg
  • Alexandra1986

Gravida i Laholm/halmstad

Ännu en från Halmstad, är 29 och väntar mitt första barn den 14 april. Har inte långt kvar med andra ord :)

• Alexandra1986
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-27 13:50:46 följande:

Stort grattis!! Då är det sluttampen nu då :)

Det är jag tack och lov. Har nu på slutet åkt på graviditetsdiabetes så när jag är som mest hungrig får jag äta minst av det jag vill. Som grädde på moset är jag dessutom förkyld med halsont och huvudvärk just nu så tycker riktigt synd om mig själv! Hur mår du? :)
  • Alexandra1986
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-28 00:09:52 följande:

Åh men fy, graviddiabetes låter ju inte som en höjdare direkt.. Och här hemma är det lika synd om mig med förkylning och halsont ;)

Men jo, i övrigt så mår jag faktiskt riktigt bra just nu. I början (v 6-13) mådde jag typ konstant illa och var trött som en zombie hela tiden. Men nu verkar det ha vänt och energin börjar komma tillbaka. Är dock bara i vecka 18, så har ju en bra bot kvar och jag har en känsla av att det kan svänga om ett par gånger till ;)

Bra bit påväg då ju, snart dags för ultraljud :)
  • Alexandra1986
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-29 16:24:02 följande:

Japp, var på ultraljud den 22/2 och ska tillbaka igen nästa måndag. Såå mysigt :)

Såpass! Hur kommer det sig att du redan fått UL?
  • Alexandra1986
    Martini92 skrev 2016-02-27 16:38:33 följande:

Jag bor i halmstad å är gravid med mitt andra barn ? blir 24 i mars

Andra barnet, då har du erfarenhet av förlossningen i Halmstad. Hur upplevde du de? Besökt någon öppen förskola eller så? Vad tycker du om de i så fall ?

:)
  • Alexandra1986

Hur går det för er ? Själv har jag 4 dagar kvar till BF. Går ju inte att låta bli att konstant känna efter om något är på g men icke. Hur mår ni andra ? Läste något om att styra upp en mammagrupp, jag är gärna med om jag får! Bor i Halmstad!

Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad