Gravida i Laholm/halmstad
Hej! Jag är 25 år och väntar vårt första barn i slutet av juli. Hade varit superkul att följas åt!! :)
Hej! Jag är 25 år och väntar vårt första barn i slutet av juli. Hade varit superkul att följas åt!! :)
Bor i Halmstad skulle jag ju också skriva såklart..
Va roligt att vi kan följas åt ???? Vad va era första tecken att ni va gravida? ???? Väntar oxå mitt första barn
När gjorde ni erat första ultraljud? :)
Ännu en från Halmstad, är 29 och väntar mitt första barn den 14 april. Har inte långt kvar med andra ord :)
Jag bor i halmstad å är gravid med mitt andra barn ? blir 24 i mars
Har ni tagit reda på vad ni väntar eller ni spara de som överraskning? ????
Åh mamma-grupp tycker jag låter som en jättebra idé!! Jag är också på!
Är 25 år och ska ha vårt första barn i augusti. :)
Allt gick super bra va en frisk och sprallig liten bebis där inne ville inte alls va still. Blev flyttad fram 6 dagar så är beräknad till 4:e september nu ????
Om alla har fb så kan vu juh starta en grupp där och skriva om allt frågor och träffar osv? Vad tycker ni om det? ????
Fick idag ett brev från försäkringskassan där det stod att de godkänner min gravpenning hurra, hurra, hurra!! Så nu är det bara 3 veckor kvar att jobba för min del. Så kommer ha mycket tid för att träffas då ju, så tycker vi får försöka få till en grupp på Facebook :)
Hur ser det ut för er andra? Ska ni gå hem tidigare?
Hej allihopa!
Hur går det för alla? Själv gick jag in i vecka 38 igår (37+1 idag) och väntar numera bara på att bebis ska behaga komma ut
Tänkte tipsa om en grupp på Facebook som jag gått med i som heter "mammor i Halmstad" om det var någon mer som var intresserad av att följas där istället.
Hoppas ni får en fin torsdag! :)