Gravida i Laholm/halmstad
Ohh va härligt de låter och kunna få se de lilla livet :) jag ska på inskrivning på måndag är då i v13 får se när jag får göra mitt första :)
Ohh va härligt de låter och kunna få se de lilla livet :) jag ska på inskrivning på måndag är då i v13 får se när jag får göra mitt första :)
Hej! Jag väntar mitt tredje barn i juli:) också från halmstad. Hur många är ni här inne?
Kul och se vi blir flera :) idag va jag på inskrivning och fått tid för första ultraljudet :) Gud va jag längtar och se de lilla livet. Hur ser ni på och se och får veta könet? :)
Har ni tagit reda på vad ni väntar eller ni spara de som överraskning? ????
Någon som vill följas åt på Instagram oxå? :)
Heter mimmiabrahamsson om någon vill följa :)
Skulle oxå vilja vara med i en mamma grupp i Halmstad ska ha min första i september :)
Tänker väl mest att vi kan träffas, fika och snacka lite typ? :)
Imorgon är de dags för rul och shit va nervös och nojig man är ???? många frågor som poppar upp tänk så finns de inget där inne? Men vrf har jag då inte fått min mens sen i december och blivit tjockare och fått mage. Har alltid varit smal så går inte dölja haha shit va nojig man är. Detta kan juh inte va fel eller? ????
Allt gick super bra va en frisk och sprallig liten bebis där inne ville inte alls va still. Blev flyttad fram 6 dagar så är beräknad till 4:e september nu ????
Om alla har fb så kan vu juh starta en grupp där och skriva om allt frågor och träffar osv? Vad tycker ni om det? ????
Något förslag på namn till gruppen då? :)