Inlägg från: telma11 |Visa alla inlägg
  • telma11

Gravida i Laholm/halmstad

Ohh va härligt de låter och kunna få se de lilla livet :) jag ska på inskrivning på måndag är då i v13 får se när jag får göra mitt första :)

• telma11
    s87s skrev 2016-02-26 12:32:28 följande:

Hej! Jag väntar mitt tredje barn i juli:) också från halmstad. Hur många är ni här inne?

Är tre stycken än så länge :) välkommen
  • telma11

Kul och se vi blir flera :) idag va jag på inskrivning och fått tid för första ultraljudet :) Gud va jag längtar och se de lilla livet. Hur ser ni på och se och får veta könet? :)

• telma11
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-29 17:22:40 följande:
    Det den 22/2 var egentligen rul, men den lille där inne var ju inte så långt gången som vi trodde och den låg med ryggen emot så barnmorskan kunde inte se riktigt allt hon ville. Så då får vi gladeligen komma tillbaka igen :)
    Och då är vi i vecka 18+5 när det är dags för nästa ul (17+5 idag).
    Spännande och få se de lilla livet. Har fått tid i v18 för första ul :) hoppas tiden går fort nu :)
  • telma11
    EmmelieHSTD skrev 2016-02-29 20:51:02 följande:
    Ja såå mysigt att få se att den har det bra där inne :)
    Ja, man bara längtar och längtar tills ul! Men tycker faktiskt att tiden gick rätt fort ändå från inskrivning tills att det väl var dags. Vilken vecka är du i nu?
    Är i vecka 13 nu så hoppas det går fort nu. Själv då? :)
  • telma11
    EmmelieHSTD skrev 2016-03-02 18:34:34 följande:
    Jag går in i vecka 19 (18+0) idag :) så snaaart halvvägs!
    Oj då går tiden snabbt nu då :)
  • telma11

Har ni tagit reda på vad ni väntar eller ni spara de som överraskning? ????

• telma11

Skulle oxå vilja vara med i en mamma grupp i Halmstad ska ha min första i september :)

• telma11
    Lasofiore skrev 2016-04-05 06:49:01 följande:

Tänker väl mest att vi kan träffas, fika och snacka lite typ? :)

Låter som en jätte bra idé :)
  • telma11

Imorgon är de dags för rul och shit va nervös och nojig man är ???? många frågor som poppar upp tänk så finns de inget där inne? Men vrf har jag då inte fått min mens sen i december och blivit tjockare och fått mage. Har alltid varit smal så går inte dölja haha shit va nojig man är. Detta kan juh inte va fel eller? ????

• telma11

Allt gick super bra va en frisk och sprallig liten bebis där inne ville inte alls va still. Blev flyttad fram 6 dagar så är beräknad till 4:e september nu ????

• telma11
    EmmelieHSTD skrev 2016-04-12 07:48:31 följande:
    Åh vad härligt!! det är en så sjuk känsla att få se det lilla livet där inne alltså <3

Jag har 112 dagar kvar till BF, så har kommit en bra bit nu. Men tycker vi får styra upp en träff snart i detta fantastiska väder!! :)
    Mm kändes helt sjukt och få se de lilla livet. Full fart va de där iaf :) haha ja men de tycker jag absolut vi får göra är juh helt fantastiskt väder :)
  • telma11

Om alla har fb så kan vu juh starta en grupp där och skriva om allt frågor och träffar osv? Vad tycker ni om det? ????

Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad