HJÄLP! vad ska jag göra!?
Hej! Jag har ett problem.. Det är så att jag är sambo med min dotter pappa, hon blir 1år nu och vi har varit tillsammans i 3år ungefär. Men det är så att han gör INGENTING här hemma. Han sover till halv 1 på dagen medansjag är uppe 8 med dottern varje dag, han städar inte, han lagar ingen mat.
När han vaknar så sätter han sig vid dator och spelar CS och kan sitta där HELA dagen , men några rök pauser och kanske 30 min med vår dotter. Han är arbetslös och söker INGA jobb..
Jag och dotter är iväg på öppnaförskolan varje dag och gör saker men jag vill att han ska engagera sig mer? Har försökt prata med honom men han lyssnar inte, han säger han ska bättra sig med det händer ingenting!! Är så jobbigt att städa, laga mat, tvätta och diska och samtidigt ha hand om vår 1åriga dotter helt själv och bara se hur han sitter vid den jävla dator skärmen. Dessutom är jag bara 19år gammal. Hur ska jag göra för att han skall ta mig på allvar?! Har hotat med att lämna honom men han tar inte det på allvar heller. Jag älskar ju så klart han, men skall ja göra allt själv kan jag kanske lila gärna vara själv?