Suga på klitoris?
Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.
Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.
Men fy... Jag som gillar att göra det :(
Dra i fingret är ju jätteskönt !!!
Ja alltså inte suga mig fast som en igel utan mer suga tag och använda tungan samtidigt och fingrar... Men suga gör jag oavsett vad ni tycker moahahahah.. Ska dra dig i ditt finger samtidigt :p
Vissa kvinnor gillar skarpt att bli dragna i fitt-läpparna också :) Och även läpparna blir då längre efter hand om det görs regelbundet :P Sägs även det göra det skönare för kvinnan under sex, mer yta som berör.
Då får man nog säga det... Finns inga tankeläsare :(
Haha jämför du det med att suga på magfettet? Intressant..fast finns ju ingen som kan tvinga dig att gilla det :S fast jag vill dra i ditt finger och nypa dig i magen för att se så det står rätt till hahaha.
Haha nej inte än.. Jag hade dragit henne i fingret isf. Men hade jag gjort något helt galet så får man väl säga till i tid.. Tänk om jag planerar att få in min fot i röven.. Då säger man nog till när tån börjar närma sig.. Dumt att lipa efteråt...
Eller så finns det helt enkelt olika smak bland människorna där ute.
Tillrättavisar du stackare på det viset :( konstigt sex att suga på klittan och köra upp fötter i röven? Vad är du för pryd dam? :@
många kvinnor gillar faktiskt när man drar i klitoris, t o m ganska hårt, rakt ut eller snett neråt, om man håller runt själva skaftet (bakom klitoriskappan och "knoppen") med fingrarna
Även då blir den efter hand längre, och tycks på samma gång även bli känsligare och lättare hård/uppsvälld.
Hahaha nej klart det inte kan vara taskigt att få som man vill! Var väl du som tyckte att man inte kunde tillrättavisa folk hur som helst :p
Borde väl funka med lite trix och knep hahah
Haha, din klitta verkar vara mycket ömtålig och föredra fjäderlätt beröring (alla är olika och tur är väl det!) men ändå kan du inte låta blir att läsa och förfasas över andra som gillar lite hårdare tag för sina klittor.
Haha, då ska jag förfasa dig ännu mer! Muhahaha. Jag träffar ibland en tjej som älskar i riktigt hårt bröstvårtssug, och länge... Så hårt att hon dagen efter får blåmärken på bröstvårtorna. Hon får inte nog av det hårda sugandet och får flera orgasmer i rad av bara det hårda sugandet som kan pågå i timtal. Hon har stora bröstvårtor som normaltillstånd, men när jag sugit dom hårt i timtal blir de ENORMA (vilket jag älskar!)
Låt mig sen fortsätta förfasa dig ännu mer :P Såg ett tidigare inlägg, där du jämförde klitt-sug med suga på tunga. I en relation jag hade var vi galna i att suga varandras tungor hårt och länge när vi hånglade. Till saken hörde att hon hade en väldigt lång tunga vilket gjorde det ännu härligare.
Kommer du kunna släppa dessa hemska tankar nu? ;)