• Smastor

Suga på klitoris?

Intressant.. Suga på lilla kvinnosnoppen är ju mysigt.. :)

• Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 07:21:49 följande:

Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.

Men fy... Jag som gillar att göra det :(
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-10 18:14:50 följande:

Att suga? Ok, om han har slickat rätt länge, och kanske in ut in ut med finger varvat med slick (ja, kanske lite ansträngande för killen.) men annars nej. Men jag är en sån som hatar att bli sugen/biten i bröstvårtorna. Mkt ta på brösten är helt okej!!! Åh, tycker inte om bröstvårtsbit eller suga på klitoris... Smek o dask hellre! Ja, blir hellre slagen.

Ja alltså inte suga mig fast som en igel utan mer suga tag och använda tungan samtidigt och fingrar... Men suga gör jag oavsett vad ni tycker moahahahah.. Ska dra dig i ditt finger samtidigt :p
  • Smastor
    Anonym (Mm) skrev 2016-02-11 19:56:01 följande:

Jag tycker inte det är en höjdare, kanske för att de som gjort det på mig gör alldeles för hårt. Men gör man mjukt lugnt och försiktigt så kan det nog säkert va gött!

Då får man nog säga det... Finns inga tankeläsare :(
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:30:48 följande:

Förstår , en del killar har gjort som du säger men det känns ändå som en igel. Ok, fler jämförelser. Suga tag i kinden? I magen? Suga tag i magfettet? Eller du, när man är hos optikern och de vänder in och ut på ögonlocket?

Haha jämför du det med att suga på magfettet? Intressant..fast finns ju ingen som kan tvinga dig att gilla det :S fast jag vill dra i ditt finger och nypa dig i magen för att se så det står rätt till hahaha.
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 21:34:04 följande:

Haha, har du varit med om det? Du ligger som en bebis därnere och blir rättad?

Haha nej inte än.. Jag hade dragit henne i fingret isf. Men hade jag gjort något helt galet så får man väl säga till i tid.. Tänk om jag planerar att få in min fot i röven.. Då säger man nog till när tån börjar närma sig.. Dumt att lipa efteråt...
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-11 22:28:02 följande:

Hahaha, jag säger som jag brukar då: inte min grej riktigt men säkert någon annan tjej som gillar det..

Tillrättavisar du stackare på det viset :( konstigt sex att suga på klittan och köra upp fötter i röven? Vad är du för pryd dam? :@
  • Smastor
    Anton Chigurh skrev 2016-02-12 07:51:47 följande:

.....en fot i röven !!!

Är det samma sak som  att Ingvar Carlsson skulle köra i hela jävla kålroten i röven på dig ??? 

Nä förresten. Jag vill inte veta.......

Mvh //Anton 

Trodde bara vi var inne på roliga jämförelser och var och hur man ber någon sluta med konstiga saker innan det ballar ur.. Du kan släppa tanken :D trevlig helg!
  • Smastor
    Anton Chigurh skrev 2016-02-12 08:05:00 följande:

Tack.

Tanken på Ingvar Karlssons huvud uppkörd i någons arsle....den var inget vidare !!!

Ha en skön helg du med.

//Anton

Helt frisk är du inte :p får nästan mig normal. Haha!
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 21:59:44 följande:

Det skulle säkert vara skönt om det gick. Men eftersom min klitoris är väldigt liten så får mannen det väldigt svårt

Borde väl funka med lite trix och knep hahah
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:07:46 följande:

Haha, var det taskigt? Det var oerhört ödmjukt... Fötter i röven säger man ju inte nej till, herregud.

Hahaha nej klart det inte kan vara taskigt att få som man vill! Var väl du som tyckte att man inte kunde tillrättavisa folk hur som helst :p
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 22:11:04 följande:

Då får jag nog träffa en man utan näsa tror jag

Tror du överdriver lite :p allt går bara man vill!
  • Smastor
    Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:14:21 följande:

Hänger inte med, du yrar. Nu hade det varit skönt om ngn gick på ens rygg. :D på tal om fötter...

Ja där kan vi vara överens, är lite stil här :(
  • Smastor
    IsDimma skrev 2016-02-20 22:45:15 följande:

Jo. Men jag tror ändå det skulle bli svårt.

Anonym (Obehagligt) skrev 2016-02-20 22:49:23 följande:

Sugmärke på klitoris? Jag vrider mig i plågor av era inlägg...

Nu tog jag bara upp det som ett exempel :p klart det går! Går säkert bra utan att lämna sugmärke också så lugna ner dig :p
Svar på tråden Suga på klitoris?