Suga på klitoris?
Intressant.. Suga på lilla kvinnosnoppen är ju mysigt.. :)
Intressant.. Suga på lilla kvinnosnoppen är ju mysigt.. :)
Som om någon skulle dra i ditt finger ungefär. Fy.
Att suga? Ok, om han har slickat rätt länge, och kanske in ut in ut med finger varvat med slick (ja, kanske lite ansträngande för killen.) men annars nej. Men jag är en sån som hatar att bli sugen/biten i bröstvårtorna. Mkt ta på brösten är helt okej!!! Åh, tycker inte om bröstvårtsbit eller suga på klitoris... Smek o dask hellre! Ja, blir hellre slagen.
Jag tycker inte det är en höjdare, kanske för att de som gjort det på mig gör alldeles för hårt. Men gör man mjukt lugnt och försiktigt så kan det nog säkert va gött!
Förstår , en del killar har gjort som du säger men det känns ändå som en igel. Ok, fler jämförelser. Suga tag i kinden? I magen? Suga tag i magfettet? Eller du, när man är hos optikern och de vänder in och ut på ögonlocket?
Haha, har du varit med om det? Du ligger som en bebis därnere och blir rättad?
Hahaha, jag säger som jag brukar då: inte min grej riktigt men säkert någon annan tjej som gillar det..
.....en fot i röven !!!
Är det samma sak som att Ingvar Carlsson skulle köra i hela jävla kålroten i röven på dig ???
Nä förresten. Jag vill inte veta.......
Mvh //Anton
Tack.
Tanken på Ingvar Karlssons huvud uppkörd i någons arsle....den var inget vidare !!!
Ha en skön helg du med.
//Anton
Det skulle säkert vara skönt om det gick. Men eftersom min klitoris är väldigt liten så får mannen det väldigt svårt
Haha, var det taskigt? Det var oerhört ödmjukt... Fötter i röven säger man ju inte nej till, herregud.
Då får jag nog träffa en man utan näsa tror jag
Hänger inte med, du yrar. Nu hade det varit skönt om ngn gick på ens rygg. :D på tal om fötter...
Den står ut ungefär lika mycket som såna här nålar gör när man tryckt in dom (se.depositphotos.com/6791986/stock-photo-pin-needle.html). Och är något mindre än den. Så jag misstänker att det blir svårt.
Jo. Men jag tror ändå det skulle bli svårt.
Sugmärke på klitoris? Jag vrider mig i plågor av era inlägg...