• Anonym (pinsamt)

Killar, är detta äckligt?

Hej

Dagarna kring ägglossning luktar jag väldigt starkt ur underlivet, så pass att det luktar genom kläder och om någon sitter bredvid mig så märker de det. Det luktar inte äckligt, men som sagt väldigt starkt.
    Killar, är detta äckligt och blir du helt avtänd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, är detta äckligt?
  • Anonym (Lukt vs doft)
    Anonym (pinsamt) skrev 2016-02-11 11:39:57 följande:

Hej

Dagarna kring ägglossning luktar jag väldigt starkt ur underlivet, så pass att det luktar genom kläder och om någon sitter bredvid mig så märker de det. Det luktar inte äckligt, men som sagt väldigt starkt.

Du ska få ett annorlunda svar. Ett riktigt svar.

Alla killar är olika. Men många är lika. Många killar tycker det luktar äckligt ja!

Men det hindrar oss inte för att ha sex. Man vänjer sig bara man är uthållig en stund.

Sedan finns det killar som äskar den doften. Finns även de som älskar bajslukt/bajsdoft.

Kåta tjejer luktar mer än icke kåta. Var stolt över din doft!

Sedan finns det endel , liten del som är doftkänsliga. De flesta är inte det.
  • j a d e
    Anonym (Lukt vs doft) skrev 2016-02-11 22:00:01 följande:

Du ska få ett annorlunda svar. Ett riktigt svar.

Alla killar är olika. Men många är lika. Många killar tycker det luktar äckligt ja!

Men det hindrar oss inte för att ha sex. Man vänjer sig bara man är uthållig en stund.

Sedan finns det killar som äskar den doften. Finns även de som älskar bajslukt/bajsdoft.

Kåta tjejer luktar mer än icke kåta. Var stolt över din doft!

Sedan finns det endel , liten del som är doftkänsliga. De flesta är inte det.

Du jämför doften av kåt fitta med bajslukt? Jag säger då det. Undvik gärna att föra ditt köns talan i framtiden. Det verkar inte gå jättebra.
  • Anonym (Lukt vs doft)
    j a d e skrev 2016-02-11 22:07:35 följande:

Du jämför doften av kåt fitta med bajslukt? Jag säger då det. Undvik gärna att föra ditt köns talan i framtiden. Det verkar inte gå jättebra.

Du har misstolkat det. Jag menar att vi har fetisch för olika saker. Tråden handlar om doft.
  • j a d e
    Anonym (Lukt vs doft) skrev 2016-02-11 22:24:20 följande:

Du har misstolkat det. Jag menar att vi har fetisch för olika saker. Tråden handlar om doft.

Ledsen, jag drev lite med dig.

Men nej, du kan faktiskt inte tala för någon annan än rimligen dig själv vad gäller äckliga dofter.
  • Anonym (Lukt vs doft)
    j a d e skrev 2016-02-11 22:28:04 följande:

Ledsen, jag drev lite med dig.

Men nej, du kan faktiskt inte tala för någon annan än rimligen dig själv vad gäller äckliga dofter.

Du är inte så unik som du tror! Jag kan tala för många! Jag kan tala flr dig med! Bättre än dig.
  • sbjsjs

Luktar underbart. Vill ha henne hela tiden och smaka på henne.mmmm

• Mrs Okänd

Jag känner också en annan lukt vid ägglossning, tycker det luktar gott...inte som i "nybakade bullar" men det luktar liksom "dags för sex". Precis som att jag älskar mansarmhålan utan deo.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Gaby) skrev 2016-02-11 14:58:13 följande:

Jag luktar också vid ägglossning, hela min hud utsöndrar en sorts söt men lite metallisk lukt. Typ som ett mynt som du hållit länge i handflatan och sen täckt med bränt socker och vanilj, haha.

Lägg till vaniljkräm (inte bara vanilj) och vanlig fittsaft så är beskrivningen perfekt! Tokigt upphetsande!
  • Anton Chigurh
    Efraim Barkbit skrev 2016-02-13 09:06:20 följande:
    Lägg till vaniljkräm (inte bara vanilj) och vanlig fittsaft så är beskrivningen perfekt! Tokigt upphetsande!
    Efraim Barkbit.....hehe. Jag gillar det. Mycket bättre än förra. 

Inte för att det var något fel på förra, tvärtom, men detta klingar så.....vackert.up.gif

Mhv //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Efraim Barkbit
    Anton Chigurh skrev 2016-02-13 09:51:27 följande:

Efraim Barkbit.....hehe. Jag gillar det. Mycket bättre än förra. 

Inte för att det var något fel på förra, tvärtom, men detta klingar så.....vackert.

Mhv //Anton

Roligt att du gillar det Anton! Då vet du varifrån vilken svensk nationalskald namnet kommer?
  • Anton Chigurh
    Efraim Barkbit skrev 2016-02-13 10:11:12 följande:
    Roligt att du gillar det Anton!  svensk nationalskald     namnet kommer?
    Såklart. Han är, på riktigt, en av mina allra största favoriter. May he R.I.P

En underbart val.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • j a d e
    Anonym (Lukt vs doft) skrev 2016-02-12 23:51:59 följande:

Du är inte så unik som du tror! Jag kan tala för många! Jag kan tala flr dig med! Bättre än dig.

Va?
  • Anonym (Lukt vs doft)
    Anonym (pinsamt) skrev 2016-02-11 11:39:57 följande:

Hej

Det är jätte äckligt. Bara desperata killar skulle gilla det men det är bara en ursäkt för att de ska få fitta. Strax efter sexet kommer de tycka det är äckligt de med!

Är man riktigt hungrig äter man nästan vad som helst, tom mat man tycker i vanliga fall som äckligt!
  • Progressiv

Om en killes penis luktade så, hade du tyckt det var äckligt då?

Svarar inte anonyma.
  • boomstar

Förstår inte denna luktfobi. Jag gillar fräsch svettlukt på tjejer (ialltså inte gammal, instängd). Tänk t ex en kvinna som vart ute i frisk luft och stått i en hel sommardag, svettig och varm, utan deodorant eller parfym. Hon luktar ju oftast underbart.
    Eller en kvinnas svett efter sex! Mmmm

Samma med fitta. Ägglossning luktar wow!!! Tycker det är sexigt om man känner det genom kläderna!
    Mens kan lukta mindre gott. En fitta som är dåligt tvättad, eller med rubbad bakteriekultur kan också lukta illa, men normal, renlig fitta luktar gott!!! Den ska inte vara luktlös!

• Anonym
    boomstar skrev 2016-02-13 20:36:07 följande:

Förstår inte denna luktfobi. Jag gillar fräsch svettlukt på tjejer (ialltså inte gammal, instängd). Tänk t ex en kvinna som vart ute i frisk luft och stått i en hel sommardag, svettig och varm, utan deodorant eller parfym. Hon luktar ju oftast underbart.
    Eller en kvinnas svett efter sex! Mmmm

Samma med fitta. Ägglossning luktar wow!!! Tycker det är sexigt om man känner det genom kläderna!
    Mens kan lukta mindre gott. En fitta som är dåligt tvättad, eller med rubbad bakteriekultur kan också lukta illa, men normal, renlig fitta luktar gott!!! Den ska inte vara luktlös!

Håller med i allt!
    Kvinnlig svettdoft (från armhålorna) kan vara väldigt upphetsande. Blir pilsk när jag känner den fräna tjejdoften och naturligtvis även från underlivet. Älskar att gräva ner näsan i tjejens armhålor. Det är liksom en av de mest underbara och beroendeframkallande dofter som finns.
  • Kinkyromance

Det är inte äckligt men vid fel tillfälle kan det kanske upplevas som obehagligt. Vid rätt tillfälle kan det å andra sidan vara väldigt upphetsande. Att exempelvis leka rollspel och "tvingas" slicka en doftande fitta är riktigt häftigt. 

Svar på tråden Killar, är detta äckligt?