• anon88

födelsedag 30 år

Hej en fattiglapp här som är helt clueless på vad jag ska köpa.

Min kompis fyller 30 år om en vecka och jag är pank lol. Han fyller år innan jag får min lön så jag tänkte ta en liten snabb lån så man inte står utan present. 

Men vad ska jag köpa som inte är jätte dyrt men samtidigt någorlunda bra.... 

Han är en riktig datanörd. 

Tänkte att jag skulle ge honom ett brev som säger "En bra vän är oväderlig därför kan jag inte ge något bättre än mig själv" (bro hug) hahha.

Men jaa alla ideer är välkomna !

• Svar på tråden födelsedag 30 år
  • lövet2

Gör matlådor åt honom. Min erfarenhet av datanördar, är att de gillar att plocka fram matlådor ur kyl eller frys och snabbt värma dem i micron. Det stjäl inte tid från spelandet.

• Jeltzin

Att han fyller år var inget du visste om för en vecka sen?
    Har man lite koll så vet man när folk fyller år och planerar innan i vissa fall långt innan..

• anon88
    Jeltzin skrev 2016-02-13 02:14:06 följande:

Att han fyller år var inget du visste om för en vecka sen?
    Har man lite koll så vet man när folk fyller år och planerar innan i vissa fall långt innan..

Ärligt talat så kommer jag aldrig ihåg sånt och skriver jag ner det så glömmer jag bort själva anteckningen lol.... 

I det här fallet så skickade hans tjej ett meddelande om att hon ville överraska honom. 

Sååå... inga ideer? 
  • Mamma t Twins

Presentkort på bättre kondis!
    Klippkort fem /tio ( hur många gånger orkar du?... ;) powerwalks med kompis.
    "Tid vid överenskommelse."
    Skithärlig grej ju! Datamänniskor behöver komma ut!

Eller presentkort på hemleverans av fika/hembakat bröd.

Svar på tråden födelsedag 30 år