Inlägg från: Anonym (ida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ida)

Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..

Hej. 

Ja det stämmer faktiskt. Innan man känner njutningen så kan det kännas som om man är bajsnödig. dock försvinner den känslan när man är "uppmjukad".
    Man har flera ringmuskler där bak, och det är den andra ringmuskeln som man måste mjuka upp. alltså inte själva öppningen.
    När man lärt sig uppskatta analsex så blir det lättare. Alla eventuella obehag försvinner när man lär sig slappna av, och då är det bara skönt. 
    Analsex är faktiskt det bästa jag vet sexuellt. 
    Hoppas ni hittar njutningen.

• Anonym (ida)
    Anonym (Hm) skrev 2016-02-15 07:43:50 följande:

Nej det känns helt igenom som om man ska skita på sig! Kanske inte så konstigt för rumpan är inte gjord för att trycka in saker i.. Där ska det bara komma ut skit liksom.

Att ni njuter av beröringen är nog för att det känns förbjudet helt enkelt ;)

Jag njuter men tycker inte att det känns det minsta förbjudet. Du kan inte tänka att det faktiskt finns nerver m.m som gör att det känns skönt? 
  • Anonym (ida)

Det märkliga är att nu när jag vant mig vid analsex så behöver jag knappt mjukas upp. Inget glid. Lite saliv funkar... Och jag är inte uttöjd eller slapp, Tror det handlar om det mentala. 

Kan dock tycka det är obehagligt när båda kommit och han ska dra ut den. 
    Men det är väl för att jag inte är lika kåt...

Svar på tråden Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..