• mammatilldöttrar

Någon här som har tinnitus och är/har varit gravid?

Har er tinnitus blivit värre under graviditeten? Eller ni som fött, blev det värre efter förlossningen? Ni som fick värre tinnitus, var det tillfälligt eller blev det permanent?

Finns ni som inte fick nån skillnaden alls? Hoppas på det, jag är livrädd för att det ska bli värre. Har inte hänt än så länge, men det oroar mig hela tiden.

Väldigt tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon här som har tinnitus och är/har varit gravid?
  • Minerva
    mammatilldöttrar skrev 2016-02-15 13:05:12 följande:

Har er tinnitus blivit värre under graviditeten? Eller ni som fött, blev det värre efter förlossningen? Ni som fick värre tinnitus, var det tillfälligt eller blev det permanent?

Finns ni som inte fick nån skillnaden alls? Hoppas på det, jag är livrädd för att det ska bli värre. Har inte hänt än så länge, men det oroar mig hela tiden.

Väldigt tacksam för svar!

Jag har lite tinnitus på ena örat efter en hörselskada för 8 år sen. Är gravid nu i vecka 22 men än så länge ingen förändring :) blev lite värre vid vecka 14 ungefär men det gick tillbaka igen efter ett par veckor.

Hur långt gången är du?
  • FideIi

Jag är i v 24, märker ingen skillnad mer än möjligtvis att jag är generellt tröttare, och att jag besväras mer när jag är trött.

• mammatilldöttrar

Tack för era svar! Känns lite bättre nu, jag får hoppas på det bästa. Jag är i v 10.

• höstsolen
    FideIi skrev 2016-02-15 21:00:40 följande:

Jag är i v 24, märker ingen skillnad mer än möjligtvis att jag är generellt tröttare, och att jag besväras mer när jag är trött.

Samma här.
    Min tinnitus är mycket högre nu, men hoppas och trot att det är p.g.a. tröttheten (är i v 9).

Kram!
Svar på tråden Någon här som har tinnitus och är/har varit gravid?