• Michaela94

Symptom innan bim!

Hej! Skriv vilken dag ni är/var på och vilka symptom ni då hade...

Jag är på Äl +9 eller BIM -5, vilket man nu vill använda :)

Symptom:

Molvärk/,mensvärk sen 4 dagar tillbaka, det känns typ som att hela underlivet och nedre delen av magen "arbetar"

Lite illamående som kommer och går

Risig mage, gör nr två ca 6ggr/dag sen 2 dagar tillbaka

Gasig hela tiden sen ca 4 dagar tillbaka

Gjorde ett test idag som visade negativt, testar igen om 2 dagar

Just det, jag vet mkt väl att det lika gärna kan vara PMS, men jag har alltid fått mensvärk samma dag jag ska ha mens...

Och brukar absolut inte känna de andra symptomen, min PMS brukar vara psykiskt och att jag känner mig yr, så känner jag inte nu

• Svar på tråden Symptom innan bim!
  • Michaela94

Jag testade nyss igen, bim -4 och negativt! Suck :( börjar tappa hoppet, men molvärken är verkligen där... Har aldrig mensvärk utom samma dag jag ska ha mensen, suuuuck

• Michaela94

BIM -3 och negativt med graviditetskollens stickor.... Är det kört? Fan jag har bara känt såhär en gång tidigare i kroppen och det var när jag väntade sonen

• Michaela94

Bim idag och ingen mens än.... Den brukar komma på morgonen... Men än är inte dagen över och det var ju negativt på testet igår..... Så ärligt talat så väntar jag in mensen ganska så säkert :(

• Michaela94

Bim +1 och ingen mens men CB digital testet imorse visade "inte gravid", så kan menshelvetet bara komma nuuuu

Svar på tråden Symptom innan bim!