• Naatish

Symptom innan bim!

Hej !

Beräknad mens på fredag men jag har samma sak.. 

Illamående från och till ibland så mycket att jag inte kan äta någonting alls. Molande värk precis som mensvärk.. Testade idag men det visade negativt tror dock de var för tidigt att testa kanske man jag har inget tålamod när det gäller att vänta haha.. 

• Naatish
    AnnieLii skrev 2016-02-16 01:39:54 följande:
    inte jag heller... testade första gången ÄL +6 typ, sedan +8 och +11 typ men de va negativa, alldeles blanka... men sen plötsligt igår på BIM eller äl +14 så fick jag svag positiv på samma stickor,  och även imorse. köpte CB+ som också visade svagb positiv,.. har ju iofs riktigt mycket flytningar o världebns *molvärk, ajjh.. men vet ej vad jag ska tro är så rädd att det är för bra för att vara sant hehe--- 
    åhh vad roligt!!! gratttttiiiis !! :D:D såå glad för din skull!!! Själv får jag vänta till fredag och förhoppningsvis kommer IINTEE mensen hahaha
  • Naatish
    AnnieLii skrev 2016-02-16 12:22:47 följande:
    Ååh haha <333 jag vet inte vad jag ska tro alla symptom är liksom där så skulle vara konstigt med motsatsen :D men blev så glad över första svag plusset på alla hjärtans dag {vilken present} och sen la jag in bilden folk skrev de kunde vara spön fast jag såg att den va helt rosa även fast det va svag.. Sen att testet morgon efter och clear blue visade också svagt tänkte jag väll att det kan inte vara ngn spökis där eftersom de olika tester o innan visat blankt? Folk skrämde mig bara o min man blev arg för jag inte lyssnade på min kropp utan andra...

Men inorse tog jag aldrig den andra CB+ testet som jag har hemma, jag spar den till imorgon bitti :) för ska gå till barnmorskan idag de har drop in :) ventilera lite hehe
    ja så himla roligt!! Är det ditt första barn?? åhh hoppas verkligen det blir samma för mig nu denna veckan men jag får vänta !! Exakt vilka symtom hade du??
  • Naatish
    AnnieLii skrev 2016-02-16 12:29:53 följande:
    Tack föresten <3 och jag hoppas från hjärtat att du får ett pluss och att mensen håller sig på distans ^^
    Dålig nyhet :( igår fick jag blodblandad flytning, mer åt det bruna hållet och jag bara "jaha nu kom mensen" men idag är det också bara brunblodig blandad flytning.. bara liiiiite mensvärk , jag brukar ha mycket mer mensvärk.. så jag får se om mensen inte sätter igång ordentligt imorgon så ska jag ta ett test för säkerhetsskull för jag har hört att vissa kan få en liten blödning när mensen skulle ha kommit fastän dom är gravida.. Men tyvärr så som de ser ut nu är jag ju inte gravid :( .. men får tänka att det är första månaden vi försöker få barn så ... För varje månad kommer man närmre..
  • Naatish
    NollÅtta skrev 2016-02-17 11:04:56 följande:

Med mina första 2 barn så plussade jag med känsligt test på bim- 5 resp bim-4. Hade lite molvärk och var kissnödig sen fram till bim.

Är nu gravid igen och denna gång hade jag inga symtom alls innan bim...plussade på bim-5...kanske lite extra trött.

Men man måste inte ha symtom alltså för att vara gravid, kan kännas skönt att veta

Jo en sak till, både med 1an och 3an så kände jag hugget  när ägget fäste. Mycket tydligt stick ...på ca ÄL+4

Jag kände också ett hugg/stick ca 3-5 dagar efter ägglossning, asså verkligen starkt inte alls så att det kunde vara en inbillning.. Men igår fick jag blodblandade flytning och idag med :( Så tyvärr tror jag att mensen kommer imorgon kanske och jag vet inte vad det hugget/sticket var alls isåfall..Något annat logiskt väl.. Men det kändes sååååå tydligt och när jag sökte på vad det kunde vara kändes de så solklart att det skulle vara det för det var exakt som alla beskrev det på forum och även på faktahemsidor.. Men vi får se om mensen kommer igång ordentligt imorgon annars tar jag ett test.. Om jag ska vara helt ärlig så har jag fortfarande ett liiiiitet hopp inom mig då vissa faktiskt har fått en blödning när de varit gravida då mensen skulle ha kommit och att det är ganska vanligt.. Men vi får se :(
Svar på tråden Symptom innan bim!