NollÅtta skrev 2016-02-17 11:04:56 följande:
Med mina första 2 barn så plussade jag med känsligt test på bim- 5 resp bim-4. Hade lite molvärk och var kissnödig sen fram till bim.
Är nu gravid igen och denna gång hade jag inga symtom alls innan bim...plussade på bim-5...kanske lite extra trött.
Men man måste inte ha symtom alltså för att vara gravid, kan kännas skönt att veta 
Jo en sak till, både med 1an och 3an så kände jag hugget när ägget fäste. Mycket tydligt stick ...på ca ÄL+4
Jag kände också ett hugg/stick ca 3-5 dagar efter ägglossning, asså verkligen starkt inte alls så att det kunde vara en inbillning.. Men igår fick jag blodblandade flytning och idag med :( Så tyvärr tror jag att mensen kommer imorgon kanske och jag vet inte vad det hugget/sticket var alls isåfall..Något annat logiskt väl.. Men det kändes sååååå tydligt och när jag sökte på vad det kunde vara kändes de så solklart att det skulle vara det för det var exakt som alla beskrev det på forum och även på faktahemsidor.. Men vi får se om mensen kommer igång ordentligt imorgon annars tar jag ett test.. Om jag ska vara helt ärlig så har jag fortfarande ett liiiiitet hopp inom mig då vissa faktiskt har fått en blödning när de varit gravida då mensen skulle ha kommit och att det är ganska vanligt.. Men vi får se :(