• Lilla Luna

Symptom innan bim!

BIM-4 negativ på test imorse. Hade dock varit upp och kissat under natten. Molvärk sen några dagar tillbaka. Känns inte som mensvärk. Hade som mensvärk för några dagar sedan. Öm och känslig i höger bröstvårta. Borta nu. Brösten känns av. Inte då man tar på dem utan det är som att någon petar lite lätt på ett blåmärke ibland.

Ligger i soffan och är helt slutkörd.

Något jag reagerade på idag var att mitt te smakade konstigt. :/

• Lilla Luna
    Villhaenliten skrev 2016-02-24 19:15:59 följande:

Testade neg igår & är öm i bröstvårtorna idag (mest i höger), molvärken har inte alls varit lika intensiv idag... Har börjat äta extremt mycket samt druckit mer och då behövt kissa oftare.

Håller tummarna för oss båda! Brukar inte alls ha några symptom inför mens så jag blir så förvirrad. Var med om det först i dec men det slutade i tidigt mf. Hade minimalt med symptom förra månaden utan plus dock.
  • Lilla Luna

Mina ynka symptom resulterade i ett plus. Hade molvärk som inte alls påminde om mensvärk på BIM-4, nu har symptomen försvunnit men jag fick ett svagt streck idag också.

• Lilla Luna

Tror jag har BIM idag eller imorgon. Har räknat på idag. Plussade fredag kväll. Blank på morgonen. Nu blir det ett streck även om jag bara håller mig en timme. Svårt att hålla sig nu. Så extremt kissnödig hela tiden. Så BIM-3. Hade positivt ältest två dagar i rad. Starkast andra dagen då starkare än kontrollstrecket, sen tog testen slut. Därför får jag chansa. Plussar svagt än så vi får se. Avvaktar med digitala. :)

Villtro1 skrev 2016-02-29 11:17:32 följande:

Vad roligt! Då tänker jag säga grattis! När plussade du? Hur nära bim? :)

• Lilla Luna
    Hallonsoda2016 skrev 2016-03-19 06:29:36 följande:

Tog det här nu. Borde jag köpa ett digitalt test? :D

Köp digitalt! Mina från testlagret blev inte starkare än sådär. Tog ett digitalt ändå efter att ha hållt mig i 2h, visade då gravid 1-2.
  • Lilla Luna
    Hallonsoda2016 skrev 2016-03-19 08:25:31 följande:

Var iväg nu för att köpa kl 8 men Apoteket hade inte öppnat. Spänningen är olidlig :D

Håller tummarna!!
  • Lilla Luna
    Gråsten skrev 2016-03-19 10:13:35 följande:

Hallonsoda: Aaah, usch då, jamen det förstår jag att du haft fokus mest på det, fi fasen. 

Men har du fått tag på något CB-digital ännu? Har apoteket öppnat? :D Håller tummar och tår här! 

Jag har småont baki ryggen idag, men inte mkt alls. Iof brukar den värk jag haft denna vecka vara mest framträdande på kvällen, så får se. Åh, jag vet inte när jag ska testa igen, blir ju så HIMLA besviken om det är negativt! Som sagt BIM -3 idag men jag har bara två test kvar, ett är en såndär sticka från testlagret, ett är ett CB-digital. Och det digitala spar jag på haha, tills (om, för fan, OM!) jag ser något på testlagret. Å andra sidan ska jag kanske på en tur in till stan idag och då kan jag ju smita in på apoteket... Vojne!! 

Testlagret visade bara svagt för mig. Tog ett digitalt ändå,då jag hållt mig två timmar på kvällen. Visade gravid 1-2. :) tror du kan ta ditt digitala imorgon eller på måndag. :)
Svar på tråden Symptom innan bim!