• Villtro1

Symptom innan bim!

jtothee skrev 2016-02-27 14:06:05 följande:
    Edit:
    Tog fyra gravtest idag, NC's egna stickor, CB plus, CB digital och gravidkollens testa tidigt, alla visade positivt förutom NC så dessa kommer aldrig mer användas. :) 

Så nu är jag enligt beräkning i vecka 5 med nedsläpp i början av november :)
    Grattis! Lycka till! :D
  • Villtro1

Äl+9, bim-3. Väldigt illamående och extremt trött varje em/kväll, sedan i torsdags. Yr då och då. Kissar heeela tiden. Vaknar på nätterna. stick/hugg/svag mensvärk/konstig känsla i magen från och till. Pruttig som bara den, gör även nr 2 ganska ofta som ts nämner. Uteblivna menssymtom/ symtomen jag alltid får. Svettig som bara den/iskall vartannat. Vid äl+8 spände det/hugg till där nere när jag satte mig i soffan. Jag hoppas och tror på ett +. Ska nog testa idag! Annars tisdag på bim-2/äl+10.

• Villtro1
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 07:06:40 följande:

Mina ynka symptom resulterade i ett plus. Hade molvärk som inte alls påminde om mensvärk på BIM-4, nu har symptomen försvunnit men jag fick ett svagt streck idag också.

Vad roligt! Då tänker jag säga grattis! När plussade du? Hur nära bim? :)
  • Villtro1
    Villhaenliten skrev 2016-02-29 11:48:32 följande:

Bim idag. Synligare (tror jag) blodådror på brösten och ut över armarna. Ömma känningar i bröstvårtorna försvann igår eller i förrgår om jag inte missminner mig. Kändes lite konstigt i nedre delen av magen tidigt imorse, osäker på om det är mensvärk/molvärk eller gasig i magen haha. Tog ett negativt test imorse så det kändes väldigt tråkigt, bör jag vänta lite till och ta ett nytt test eller är det kört?

Ge inte upp hoppet! Testa imorgon igen. Har läst om flera som plussat jätte sent! Kram
  • Villtro1
    Villhaenliten skrev 2016-03-01 10:14:59 följande:

Bim+1 idag, gravtest neg... Testerna jag använder har en känslighet på 10, borde det synas nu om jag är gravid? Är det kört eller kan det vara så att jag är låghormonare?

Så länge mensen inte kommit lär det nog finnas en stor chans :) 
  • Villtro1

Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

Svar på tråden Symptom innan bim!