Ni vars bonusar flyttat hemifrån?!
Hur gick det sen? Slapp ni dom eller fortsätter de att springa hemma hos er i tid och otid?
Hur gick det sen? Slapp ni dom eller fortsätter de att springa hemma hos er i tid och otid?
Jag är 28 år och jag "springer fortfarande hos både mamma och pappa i tid och otid". Likaså mitt barn (mammas och pappas barnbarn).
Nu har jag en fin kontakt med deras respektive. Men hade jag inte haft det och någon av deras respektive ogillat det faktum att deras partner umgås med barn och barnbarn, så hade jag skitit högaktningsfullt i det!
Du låter för övrigt jävligt bitter.
Äldsta bonusen har flyttat till Norge. Hon är oerhört saknad och väldigt efterlängtad. Hon har kvar sitt rum här hemma och kommer när hon kan. Alltid välkommen. Till skillnad mot hennes biomamma som inte kunde få ut henne fort nog och inte längre har ett hem där.
27 år, föräldrarna skiljdes när jag var 12 och båda hittade snabbt nya sambos.
Flyttade hemifrån när jag var 20 och har sedan dess aldrig besökt mina föräldrar utan att ha bestämt det med dem i förväg. Nycklarna lämnade jag när jag flyttade (behövdes till yngre syskon som var på väg att bli gammalt nog för hemmanyckel).
Nej, de hälsar på ibland bara. De har fullt upp med sina egna liv med att jobba och träffa sina kompisar, mm.
Jag är 28 år och jag "springer fortfarande hos både mamma och pappa i tid och otid". Likaså mitt barn (mammas och pappas barnbarn).
Nu har jag en fin kontakt med deras respektive. Men hade jag inte haft det och någon av deras respektive ogillat det faktum att deras partner umgås med barn och barnbarn, så hade jag skitit högaktningsfullt i det!
Du låter för övrigt jävligt bitter.
Att umgås med barn och barnbarn har jag inte sagt ngt om. Jag undrar bara om fler har problem med "bonusar" som är som hemorojder på samma sätt som du verkar vara..
Haha, nä, det är jag definitivt inte. Jag bor 20 mil från pappa och 40 från mamma. Men vi ses väldigt ofta ändå.
Mina föräldrars respektive träffar sina barn bra oftare dock. Minst tre ggr i veckan.
Familjen betyder mycket, vad kan jag säga. Sunt, anser jag.
Jag skulle nog till och med bli lite orolig om min utflugna son kom hem tre ggr i veckan. Orolig över att han inte hade vänner eller klarade av vuxenlivet riktigt.
Nä, de hör av sig (20 respektive 23) och "dyker inte upp" oanmälda. Precis som jag, snart 50, inte gör hos mina föräldrar... Det är väl ingen skillnad på biologiska band..??