Elak biomamma
Ska försöka göra det här kort vilket inte är lätt men särbo med man som har tre barn, han är skild sedan fyra år från barnens mor. De har inte haft så lätt att samarbeta på grund av henne för allt han gör eller säger är fel enligt henne och hon drar sig inte för att berätta för barnen vilken idiot han är. Hon favoriserar också barnen i tur och ordning och pratar han med ett av barnen kan hon sluta prata med barnet några dagar . Hon skriker och gapar i bakgrunden när han pratar med barnen i princip varje gång. ALLT som händer är min särbos fel enligt henne. I perioder lyckas hon nästan vända barnen mot honom. Som tur är vill barnen träffa sin pappa men vad gör det här med barnen?
Är det någon mer som har det så här?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-16 17:53
Ojoj får nog förtydliga här. Jag är orolig för hur barnen mår. Detta handlar inte om mig som "bonusmamma" som jag har satt inom citattecken just för att vi inte bor ihop mer än när barnen är hos särbon. Min oro är huruvida barn känner om den ena föräldern bara blir smutskastad av den andre.Jag gillar min särbo barn mycket så det är inte det som är frågan i den här tråden. Men tyvärr har ju det här forumet blivit som alla andra ,man skriver bara massa skit och elakheter utan att ens läsa inläggen ordentligt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-16 22:44
Jag vill tacka för svaren jag fått från alla som tog min fråga på allvar! Jag riktar in mig på att vara en bra vuxen för barnen och aldrig säga ett ont ord om mamman till dem. Den här tråden är på riktigt och jag har hört och bevittnat mamman "in action".