• Debawe

Höstbebisar efter IVF 2016

Så roligt att läsa om alla som lyckats! Har också genomgått IVF under hösten och läst o funnit stöd i många trådar här, känner till och med igen några namn :) efter ett misslyckat försök utan att komma till ET trodde vi att resan skulle bli lång o krävande och jag/vi mådde väldigt dåligt. Andra försöket kändes så mycket bättre redan från början (dock blev jag oxå överstimulerad, men är ju på ett sätt bra) och nu är jag i v. 15 :)) BF 22/8, så inte riktigt höst men ändå! Har ultraljud om 4 veckor och är nervös trots att allt känns som det ska! Jag väntar oxå varje vecka med o läsa om nästa vecka, kul o höra man inte är helt knäpp :) Vet inte om alla gravida är lika nojiga men känns som ivf:en gjort sitt till att man inte är lika easy going..

Iskristall - man räknar väl ÄP som 2+0 o sen är det ju bara o räkna framåt!

• Debawe

Tack för grattis! Önskar alla lycka till som inte gjort VUL än och som väntar på att komma över den magiska veckan! Kul o följa er här framöver!

Jag berättade för rätt många i vecka 13, men familjen visste direkt efter plusset, för de visste vad vi gick igenom.

Jag ringde MVC efter VUL när det såg bra ut där. Efter VUL räknas det som en "vanlig" graviditet :))

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016