Inlägg från: Kärlekövervinnerallt |Visa alla inlägg
  • Kärlekövervinnerallt

Höstbebisar efter IVF 2016

Hoppar in här :)

Fick godkännt för ivf och satte igång. 2 äggblåsor blev mogna därav inget äggplock utan bara ägglossningsspruta. Testade plus redan i torsdags bm-5 och idag bm-3 tog jag clearblue digital. GRAVID 1-2 veckor. Känns så sjukt!!!! Men kul :) hoppas jag kan hänga här med er trots det inte blev en riktig ivf men hängt 3n eel med er sen innan :)

21 november är BF

• Kärlekövervinnerallt
    Pipam skrev 2016-03-12 09:00:08 följande:

GRATTIS!!!!! Häftigt att du också lyckades på detta viset! Jag gjorde ju det också! Grattis grattis grattis

TACK :) visste ju att mitt problem var att jag inte hade egen ägglossning, så känns toppen just nu :)
  • Kärlekövervinnerallt
    lallallalla skrev 2016-03-12 09:27:21 följande:

Oj, grattis! Vad coolt! Och tänk att ni är två i tråden som lyckats med det! Jättehäftigt! :)

Tack :) jätte kul. Tycker det är kul att det verkar vara så många från den andra tråden som plussat !!
  • Kärlekövervinnerallt
    Iskristall skrev 2016-03-12 10:04:39 följande:

Hej Kärlekövervinnerallt och välkommen hit och grattis igen! Ska bli kul att följa dig!

Tack igen :) skall ringa imorgon till st göran. Vet du hur de räknar? Jag har räknat frå min ägglossning och att jag hade mens 14 dagar innan dess. Fast det egentligen är typ 19 dagar sedan mensen. Det blir väl mer korrekt? Eller hur fick du räkna?
  • Kärlekövervinnerallt

Herregud vad det drar i min mage. Känns jätte mkt. Inte hela tiden men har typ blivit föratoppad och sedan får jag attacker av extrem mensvärk känns det som. Går över hyffsat fort.

Tänkte på utomkvedshavandeskap men visst skulle det bäl inte göra ont på båda sidorna i magen i omgångar?

• Kärlekövervinnerallt
    irrbloss_83 skrev 2016-03-14 09:50:36 följande:

Utomkveds brukar ju sitta på ena sidan, tror du inte det kan vara växtvärk bara? :)

Tror det är växtvärk :) väldigt smärtsamm sådan dock
  • Kärlekövervinnerallt
    AnnaGus79 skrev 2016-03-14 14:10:44 följande:

Hej hej

Hoppar in här om det är ok?

Efter 5 insättningar och 2 år har vi äntligen plussat!

Har varit så himla orolig så tjatade till mig ett Vul förra veckan och fick se lite hjärtflimmer, ska tbx på onsdag då jag kommer vara i vecka 6+5 och hoppas få se ett ordentligt hjärtslag då :)

Är beräknad till 3/11 men har redan bestämt mig för snitt så då blir det väl tidigare??

Skönt iallafall att läsa igenom tråden och se att jag inte är ensam om att vara extremt nojjig att något ska gå tokigt

Man kan väl inte bara bestämma att man skall få kejsarsnitt?!? Skall ju finnas medicinskt skäl för det
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016