Höstbebisar efter IVF 2016
Vi har också babymys på BB nu. Idag kom vår otroligt efterlängtade tjej! <3
Vi har också babymys på BB nu. Idag kom vår otroligt efterlängtade tjej! <3
Denna missade jag sist jag var in och kommenterade...
Frmid, Det är lugnt här, ej onda sammandragningar bara typ. Vi får se hur många dagar jag går över tror jag
Hur mår ni?
Gör era BM gynundersökning rutinmässigt nu på slutet? Min har inte gjort det och vi har inte pratat om det heller. Är inte riktigt säker på att jag ivll ha nån undersökning heller, men det vore ju lite roligt att veta om det håller på att mjukna nåt down under eller inte....
Hoppas min hinnsvepning imorgon blir lika lyckad som din Frmid! Ni får hålla era tummar för mig.
:)
Då har BM försökt sig på en hinnsvepning. Hon var väldigt försiktig tyckte jag... haha! Och hon lät inte så positiv "jag gjorde det jag kunde i alla fall".
Känner inte direkt något... Men vi får väll hoppas :)
Får se om min bm gör det. Frågade du efter det eller gav bm det förslaget?
Så skönt med glad och nöjd bebis Frmid! Förstår att det är svårt att greppa att ni har en bebis hemma nu!
Vad jobbigt att åka in till bb igen. :( men skönt att höra att det går bättre nu. :)
Nä, jag har förstått att det inte görs överallt. Vet ju inte ens om nåt händer alls på mig där nere, känns ju inte så eftersom jag inte känner av nåt haha
Jag ska be om en ny imorgon. Kom en stor bit slempropp igen nu på morgonen. Har knappt sovit inatt. Inte pga smärta utan för jag helt enkelt inte kan somna om. Och då kommer alla oroliga tankar.
Kom igen nu bebis!
Jag har hämtat mig efter snittet oförskämt bra... jag reste mig ur sängen, SJÄLV, efter 4-5 timmar. Jag hade säkert kunnat gå några steg också men ville inte utmana ödet.
Förra gången tog det två dar och då hade jag två personer till hjälp, varav en höll i mig när jag kissade, för jag skakade så mycket.
Och du då? Hur går återhämtningen?
Och hur går det för bebis med vikten? <3