CB1982 skrev 2016-08-13 03:55:59 följande:
Märkte att även om jag försöker hålla koll så ändrar mobilen orden när jag skriver (har ny mobil sedan 2-3 veckor) så att det blir lite eller mycket svårt att förstå det jag skriver.
Började blöda lite mer igår men inget stort så ännu ligger bebis kvar. Det som är skönt nu är att lungmognads sprutorna nu har full effekt så att skulle han föddas nu kommer han mest troligt kunna andas utan hjälp om det inte uppstår andra komplikationer. Det enda han skulle behöva är hjälp att hålla värmen och det känns skönt att veta.
Försöker tänka positivt men är ju givetvis rädd med. Är rädd för att något ska hända så att han dör, har redan förlorat ett barn tidigare. Förlåt, vet att ni inte vill läsa sådant nu. Men jag tror ändå att vi som går igenom Ivf förstår varandra och rädslan bättre än de som blir gravida på naturlig väg. Även om en sådan här händelse skulle vara hemsk för spontant gravida med.
Svårt att sova om nätterna när man är sängliggande dygnet runt. Men faktiskt lyckats sova 5 timmar i natt uppdelat i 2 omgångar så känner mig ganska pigg nu. Men för er kanske ni räknar det som natt fortfarande nu.
Tänker på Er alla <3
Skönt att ni tagit er till lördag morgon i alla fall, nu är oddsen ännu bättre!
Har tänkt en del på det du skriver, att vi kanske inte vill läsa osv. Åtminstone för min del så tycker jag det är helt ok att du skriver om det till oss. Kan vi på något sätt vara ett stöd så vill åtminstone jag vara det. Och oroar mig för allt mellan himmel och jord gör jag ändå, så det känns inte som om det gör varken till eller från för den sakens skull.
Hoppas han håller sig inne ett tag till, ju längre desto bättre! :) Kram!