• Pipam

Höstbebisar efter IVF 2016

Även jag oroar mig massor för jag har ont i nedre delen av ryggen. Är rädd att det satt sig på fel ställe eller att det inte är något hjärta som slår. Imorgon ska jag få tid för VUL.

Imorgon har jag uppkörning och det är värsta snöovädret ute, ska fortsätta snöa imorgon. Är typ paralyserad av oro/nervositet.. Haha!

Sysselsatte mig nu på förmiddagen med att jobba 4 timmar... Då gick tiden något snabbare men nu kryper den fram igen. Kanske ska sova en stund...

• Pipam

Jag klarade min uppkörning!

Pjuh... Så nu behöver jag "bara" oroa mig för bebisen.. Ska till MVC och ta blodprover idag för att kolla så TSHt är bra. Känns skönt.

• Pipam

Jag har fått tid för UL måndagen den 21! En evighet kvar ju! :)

• Pipam
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-03-12 08:50:08 följande:

Hoppar in här :)

Fick godkännt för ivf och satte igång. 2 äggblåsor blev mogna därav inget äggplock utan bara ägglossningsspruta. Testade plus redan i torsdags bm-5 och idag bm-3 tog jag clearblue digital. GRAVID 1-2 veckor. Känns så sjukt!!!! Men kul :) hoppas jag kan hänga här med er trots det inte blev en riktig ivf men hängt 3n eel med er sen innan :)

21 november är BF

GRATTIS!!!!! Häftigt att du också lyckades på detta viset! Jag gjorde ju det också! Grattis grattis grattis
  • Pipam

Även jag hade ett par dagar med minskade symptom men nu har de återvänt i kraftigt ökande styrka! Fyfan för illamående.... Inte spytt än men nära nära nära...

• Pipam

Jag är hemma från jobbet idag. Spydde imorse. Mår verkligen pyton! Sover mest hela tiden...

Känns som jag är både magsjuk och bakis på samma gång. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag iaf kan jobba hemifrån.

• Pipam

Även vi fick se en liten prick med ett tickande litet hjärta idag ! Åh sådan lättnad!!

• Pipam

Grattis alla ni andra!

En annan kollega berättade för mig idag att hon är gravid! 2 dagar före mig!! Vi kommer hamna på samma BB... Hahaha! Babyboom på jobbet...

• Pipam

Bara den kollegan och en till som vet. De har även vetat om IVFen. Övriga kollegor får veta efter vecka 12.

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016