• Filli89

Höstbebisar efter IVF 2016

Alltså tjejer vilken vecka är ni i? Och när kom er illamående för ja känner lite lite ibland men annars ingenting börjar bli nojig mår för bra hittills.

• Filli89
    Iskristall skrev 2016-03-06 07:15:29 följande:

Jag är också nojig för samma. Läser och läser här i trådarna om illamående, humör som går upp och ner, molvärk tom kvinnor som redan känner av foglossning osv Jag mår som du bra, som vanligt helt enkelt. Alla säger att jag ska vara glad för det med jag blir lite orolig att allt inte står rätt till med liten. Är i v.5+6 idag. Jag har liiite ömma bröst, en två dagar med liiite halsbränna och tröttare på kvällen, thats it liksom.

Ja asså även fast illamående inte e kul så känns d ändå som att man oroar sig lite mindre för då "vet" man att man är gravid. Nu känner ja nada så ja bojar över antingen blod ska dyka upp närsomhelst lr att de på ul säger här finns inget. Håller på bli galen haha behöver psykolog nästan. Vi är lika gånga dessutom går in i v6 imorn.
  • Filli89
    jewel skrev 2016-03-06 06:56:18 följande:

Jag är i v 8 (7+6 idag). Jag har haft svagt illamående men det har blivit bättre. Eller det kommer o går. Jag är typ konstant hungrig o då blir jag lätt lite illamående med. Jag tror inte att du behöver vara orolig, alla mår olika. Vilken vecka är du i?

Okee alltså ja hoppas de vill bara se ett hjärtslag innan ja kan "slappna" av lr inte. Sen kommer ju oron till v12 sen vad visar kub sen blir de "idag kände ja inga sparkar oro" sen när barnet e ute kommer nojja för om barnet andas i sömnen sen efter förskolebarn utan en. Oooooh har mkt att oroa mig över om detta går som de ska. Kanske ska chilla lite gran. Haha förlåt ja vet ja låter galen du ska bara se min man vad han utsetts för. Ena dagen säger ja att de inte finns något där o andra dagen googlar ja på potentiElla bebis kläder haha psyko.
  • Filli89
    Amie77 skrev 2016-03-06 10:21:36 följande:

Min förra graviditet hade jag inga andra symptom alls än trötthet fram till vecka 12-13 (ibland extrem trötthet). Sedan högt blodtryck och svullna fötter sent i grav. Men annars: nada. En extremt lättsam graviditet. Var glad att du slipper illamående! Jag hoppas göra det även denna gång.

Hmm endast tiden kan avgöra och tiden e inte på min sida just nu. Den krypeeeeer fram.
  • Filli89
    Libra1 skrev 2016-03-07 13:28:30 följande:

Grattis till nya plus i tråden! :D

Idag har vi varit på ett tidigt VUL och fick se en liten med ett tickande hjärta. <3

Grattiis fina!! en milstolpe avklarad.
  • Filli89

Tjejer undra en sak. Får man bara tidiga vul när man gör ivf lr för min tjej kompis sa att hon endast fick vul först på Kub om man vill göra de. O hjärtat hörde bm med sån hör grej bara inget hon fick se.

• Filli89

Okee då förstår jag. Ingen av oss har bio kemisk so far. För det ganska tätt inpå td man blöder typ antingen samma dag som td lr innan . Hände mig förra gången..

• Filli89

Hej tjejer grattis till alla er som sätt hjärtan slå. Här känner ja fortfarande nada förutom mensvärk o brösten som ömmar när de vill.Ringde klinken idag och fick vul två dagar tidigare så de är flera av oss som har tid 21/3 lycka till för er alla försöker hålla mig ifrån fl och Google så gott ja kan för de känns som alla hemskaste historierna av pregnancy went wrong Finns här.

• Filli89

Det känns som att det är kört för mig med denna mensvärk. Vaknade av världens mensvärk imorse i samband med orgasm i sömnen. Det gav ordentliga sammandragningar blev svimfärdig och svettig av smärtan. La varmt vatten på magen sen lugna det sig men har känt av nån slags molvärk hela dagen. Jag vågar knappt ligga o så ska allt hända i sömnen. Oron kan ja inte ens beskriva väntar bara på blod när som helst.

• Filli89
    jewel skrev 2016-03-11 19:59:22 följande:

Det låter riktigt jobbigt :( Men vad jag har läst så är det inget farligt alls för barnet att mamman får orgasm, det är snarare bra då blodcirkulationen ökar. Men jag förstår att du är orolig när det kommer molvärk. Vilken vecka är du i?

Nej nej asså du förstår inte de här va inte molvärk så gulligt som de heter de här va mensvärk deluxe. Är i v 6.
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016