Höstbebisar efter IVF 2016
Tack jewel och puschen <3 Kram!
Tack jewel och puschen <3 Kram!
Åååh! Stort Grattis!!
Vi fick med se det lilla fantastiska hjärtat slå! En liten bebis på 14 mm :D tjöt också av lättnad och lycka!
Ha ha ha, måste vara en sån där härlig dag på jobbet :)) ja vi fick bild, ser ut som en liten kyckling! Ja vi kanske föder samtidigt :) ska ni föda på Linköping? Bor ni där? Vi bor i Söderköping, så det är ju närmare till Norrköping men jag vill föda i Linköping.
Förlåt för att jag kommer med ett neggo inlägg nu, men behöver skriva....
Det går nog åt fel håll för mig, fick lite blod på pappret igen igår em/kväll som sen blev brunt V7 (6+1). Det avtog på kvällen, men hade sådana menssmärtor i mage och rygg att jag var tvungen att ta värktabletter. Nu på morgonen är det rosa/bruna tillbaka i liten skala och jag har ff ont i mage och rygg... även om det inte kommer ut mycket blod/brunt så är väl det i kombination med smärta inget bra alls i sammanhanget....
Det var nog för bra för att vara sant att vi skulle lyckas med 1:a Ivf försöket..
Att gå så här med småduttar på pappret och ha ont är tortyr... det är väl bättre att det sätter igång istället :(
Över en vecka till får man gå så här tills det är dags för det slutgiltiga beskedet på VUL..
Vill ge mig ut och springa en mil i ren frustration, känns som om all optimism och hopp har lämnat mig.... FAN!
Ledsen att ge er detta ångestladdade inlägg så här på lördagsförmiddagen ..... Kram <3
Tack för all omtanke och stöd. Ni är så otroligt fina.
Jag ska verkligen försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig, inget blir bättre av det. Man vet ju inte vad man ska tro när kroppen beter sig såhär.
Jag åker nog inte in till gyn akuten utan avvaktar och ser hur det utformar sig.
Jag ber för att min värk är växtvärk! Jag tar inte progesteron längre det slutade jag med för snart 2 veckor sen.
Hoppas att det går bra för oss alla här inne. Stort tack återigen för att ni läser och tar er tid att skriva, så rart <3 Kram på er och hoppas ni alla får en fin helg!
Jag har glömt bort när man hör av sig till MVC... Jag kommer att behöva en tidigt VUL-tid veckan för påsklovet och eftersom jag går på ett litet ställe kommer det inte att ha öppet. Alltså kommer jag inte att göra tidigt VUL förrän vecka 9 (8+X). :(
Jag hade tänkt att ringa MVC direkt efter lyckat (förhoppningsvis) VUL, men nu funderar jag på om jag måste ringa innan då vi vill göra KUB. Har fått för mig att man tar blodprovet i vecka 9? Det skulle i så fall bli samma vecka som VUL och då borde jag väl ha ringt MVC innan? När ska ni ringa MVC/när har ni ringt?
På 1177 står det v 9 och sedan UL vecka 11-14. Kanske kan vara annat också. Kan inte fatta att man glömmer sånt här så snabbt.
Vi hade bästa KUB-UL:et med sonen i vecka 13 eller så förra gången. Vi såg hur han absolut inte kunde vara still i magen utan hoppade som på en studsmatta i slowmotion upp och ner, upp och ner hur länge som helst. :D
Mariana79 hur går det?
Hurra! Bultande hjärta och 11 mm skumt litet spöke på ca 7+1. 7+3 trodde jag men gyn räknade annorlunda. Whatever!! Pyret finns och lever!! <3
Hej hej
Hoppar in här om det är ok?
Efter 5 insättningar och 2 år har vi äntligen plussat!
Har varit så himla orolig så tjatade till mig ett Vul förra veckan och fick se lite hjärtflimmer, ska tbx på onsdag då jag kommer vara i vecka 6+5 och hoppas få se ett ordentligt hjärtslag då :)
Är beräknad till 3/11 men har redan bestämt mig för snitt så då blir det väl tidigare??
Skönt iallafall att läsa igenom tråden och se att jag inte är ensam om att vara extremt nojjig att något ska gå tokigt