• Dalkullan

Höstbebisar efter IVF 2016

Det förstår jag absolut - och skulle det skita sig nu är det säkert en grej jag skulle ångra, så kör på om det känns bra!

• Dalkullan

Libra1 - då har vi liknande planer! Går också in i v7 nästa vecka:D Har du fått tid för VUL?

• Dalkullan

Grattis igen!;D Så härligt med dom där dubbla sträcken! Vad menar du att försöket blev halvt om halvt?

• Dalkullan

Mariana79 - stort grattis! Här har du en till som känner så;D

Pipam - vad roligt att det lyckades!

• Dalkullan

Har alla sig en bra kväll?

Jag var ute igår - självklart helt nyktert men idag mår jag ungefär som att jag hade dragit några shots;D Kan inte säga att det var nån hit att sitta nykter och fejkfesta, men utgången var planerad sen jättelänge och det kändes för trixigt att dra sig ur. Berättade för mina närmsta vänner innan vi gick ut - såå roligt att se deras glädje och prata om det "som att det faktiskt är på riktigt"..;D

• Dalkullan

Pipam - Vad skönt, bra jobbat!:D Känns tryggt att komma ha dig ute i trafiken som klarar ett teoriprov trots alla såna här grubblerier;D Grattis!

• Dalkullan

Pipam - håller tummarna att det går lika bra på uppkörningen och att du slipper att må illa;)

• Dalkullan

jewel - klart att det gör!

Tänkt att jag ska skriva ner hur jag mår och hur det går - man glömmer ju skrämmande snabbt.. men än har det inte blivit av!

Själv gick jag in i v7 idag - firade det med att boka hälsosamtal och inskrivning på MVC. Mått ganska illa idag samt varit på ett jäkla humör..;) Gick hem tidigare från jobbet - för allas skull haha;D

• Dalkullan

Filli89 - stort grattis och välkommen!:D Jag är i v 6+1 och har som ont överallt tycker jag!? Rejäl huvudvärk och molvärk, mår illa, trög i magen, ont i ryggen dels för att jag bara kan sova på rygg (gör för ont i brösten annars), ont i benen av molvärken, trött, retlig.. Allt möjligt spännande som man knappt vågar klaga på men som känns lagom charmigt efter ett tag;D

Libra1 - vad roligt att det såg bra ut! Grattis!!:D

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016