• Pusheen

Höstbebisar efter IVF 2016

Frmid skrev 2016-10-24 18:24:10 följande:

I eftermiddags var det sista besöket hos BM, hinnsvepning gjorde och det gick bra. Gjorde inte ont alls i jämförelse med äggplocket.. 1 cm öppen och livmodertappen var 2 cm, så lite förkortad.

Nu däremot har jag ont! Rejäl molvärk och enstaka värk, hoppas så att det sätter igång snart :D

Annars blir det igångsättning nästa vecka.

Hur går det? Var tvungen att googla hinnsvepning.. verkar ju som att det kan sätta igång relativt snabbt efteråt!

Spännande!
  • Pusheen
    Frmid skrev 2016-10-24 22:21:44 följande:

Nåt verkar ha hänt, det gör ont! Hoppas det håller i sig :) hittills har de tilltagit i styrka men är blandat mensvärk och värkar fortfarande ca 10 minuter emellan värkarna.

Men oj vad spännande!!! Bra att det har tilltagit, hoppas det är på gång men att du kan få lite sömn. Håller tummarna!
  • Pusheen
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-24 23:29:04 följande:

Hittade en liten bit slempropp här innan läggdags, alltid något!

Så spännande! Då kanske det drar igång för dig med!
  • Pusheen
    Frmid skrev 2016-10-25 06:59:45 följande:

Varit på förlossningen sen 03.30, tagit några kurvor ovh fått smärtstillande, är öppen 4 cm nu så vi skickas inte hem :) idag sa BM, kommer vår lilla tjej!

Åh så spännande! Stort lycka till!
  • Pusheen
    Frmid skrev 2016-10-25 22:16:41 följande:

Idag kl 16.11 dök vår underbara lilla dotter upp! Hon är underbar :) det var både det värsta jag gjort och det häftigaste jag gjort! Nu hämtar vi oss på BB och hon sover gott på sin pappas bröst.

Åh så underbart!!! Enormt stort grattis till er!

Kollat tråden som en idiot idag och undrat hur det gått

Ta hand om er nu
  • Pusheen

Blev riktigt nervös idag när jag såg att mitt kiss var illgrönt!

Tills jag kom på att jag hade lagt i en sån där grej som gör vattnet blått haha, så dumt

• Pusheen
    lallallalla skrev 2016-10-26 17:17:09 följande:

Jag är så trött just nu.. Igår var jag på kontroll, tappen är nästan helt utplånad och öppen 2cm. Slemmisen har gått, jag har haft teckenblödning och förutom alla random sammandragningar och förvärkar så har vi haft tre tillfällen där vi verkligen trott att det är på G, då värkarna både blivit regelbundna och intensivare. Bara för att plötsligt försvinna. Jag har sovit bra tre nätter på veckor, varav två ggr med sovdos. Jag börjar tro att allt bara är inbillning, jag är nog inte gravid egentligen.. skengravid kanske.. eller schitzofren?

Usch, låter riktigt segt! Kunde inte bm erbjudit dig en hinnsvepning?

Så jobbigt att inte få sova ordentligt. Det tär ju verkligen på en.

Tycker jag är sliten trots att jag sover. Stackare!

Hoppas att det inte luras nästa gång utan att det verkligen kommer igång på riktigt!
  • Pusheen
    lallallalla skrev 2016-10-28 08:53:51 följande:

Nu är det äntligen på gång! Har haft värkar sen midnatt och på morgonkvisten har de tilltagit, nu gör det ont här. :)

Tjoho! Lycka till! Håll oss uppdaterade när/om du orkar
  • Pusheen
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-28 22:54:51 följande:

Även jag klockar värkar, pust!

Nä men oj! Så spännande! Stort lycka till

Det känns som att min bebbe håller på att gräva sig ut. Har känt mig lite annorlunda idag, molvärk och extra allt liksom. Det är väl bara för att det börjar närma sig så smått och kroppen börjar få nog antar jag.

Blev överraskad av fantastiska vänner med babyshower idag! Så gulligt, trodde jag aldrig
  • Pusheen
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-29 07:49:55 följande:

Godmorgon från bb! Det blev en pojke!

Nämen!! Stort grattis! Åh vilken rolig morgonläsning
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016