Höstbebisar efter IVF 2016
jewel - vad segt, både magsjuka och att behöva boka om:( Skönt att du mår bättre!
jewel - vad segt, både magsjuka och att behöva boka om:( Skönt att du mår bättre!
Stajlish - men vilken ledsam läsning.. Jag beklagar verkligen att det inte fungerade denna gång och önskar er stort lycka till inför nästa försök!!
snuttjohan - stort grattis och välkommen!!
stajlish - det kan jag verkligen tänka mig. Orättvisa har blivit en välbekant känsla under denna resa. Glad att ni kan hitta något positivt i situationen!
Har ni funderat nåt på hur länge ni kommer att (orka) försöka om det inte skulle fungera(t) denna gång? Tänker ni att ni kör till att det funkar eller har ni "satt något stopp"? Vore även intressant att höra lite om er väg hit!
Jag kan ju börja själv;) Vi har kört utan skydd sedan 4,5 år tillbaka. En teori är att jag inte har ägglossning särskilt ofta. Körde behandling och ÄP i våras med misslyckat ET, första FET för två cykler sedan - misslyckat även det och nu är jag i v6+3 efter FET nr2. Försökandet har varierat i intensitet men jag känner mig ändå väldigt less på allt det här. Sa innan jag förstod vad ett försök innebär, att vi kör tre försök, sen får det vara..;) Nu är jag klart öppen för fler försök om denna omgång inte skulle fungera. Däremot blir jag väldigt stressad av tanken på att "försöka till det går".. Inte satt något stopp, men jag ser mig inte orka med många fler..
stajlish - det tror jag absolut!
Amie76 - stort grattis till plusset!! Ang BF-datum så kunde jag i den app jag använder, ställa in "graviditetslängd 280 dagar(39+6)/280 dagar(40+0)/281 dagar", så det verkar räknas lite olika.
jewel - åå vad härligt med hjärtljud!! Stort grattis! Hoppas på att få uppleva detsamma om 1,5 v när vi ska dit..!
Pipam - lycka till med uppkörningen!
Mini72 - önskar er stort lycka till med nästa försök!
Queen5683 - jag har haft huvudvärk i stort sett varje dag sen kanske 1,5-2 veckor tillbaka. Har alltid haft mycket huvudvärk, men den här känns annorlunda.
Börjar bli riktigt otålig i väntan på vårt ultraljud - går in i v8 imorn och känner av ganska mycket symptom, men jag har väldigt svårt att inte ta det som tecken på att nåt är fel.. Vill tro att UL skulle lugna mig rejält - iaf temporärt;)
Libra1 - vad skönt! Stort grattis!!
Pipam - härligt, bra jobbat!!
Pusheen - vad roligt, grattis till plusset!
Många roliga besked idag:D
Idag gick jag in i v8. Kändes kul att äntligen få se en ny siffra i appen;) På onsdag ska vi på hälsosamtal och nästa torsdag är det dags för UL. Sååå långt kvar..! Känns som att det här står lite på paus till dess - vågar inte tro att det stämmer. Är en tjej på jobbet som är med barn och jag kan fortfarande tänka "se där, funkar för alla andra utom oss" - inte registrerats än att jag också, vad jag vet än så länge, är med barn!
Pusheen - det här är väl ett perfekt ställe att "gnälla av sig" på - vi kan ju alla relatera till oron och rädslan över att behöva börja om. Hoppas att du ska få dig en bättre dag imorn!
Soffan83 - vad härligt, stort grattis!!:D
Frmid - vad roligt! Stort grattis till er med!!
irrbloss_83 - välkommen och stort grattis till plusset!! Vad kul - jag går också i Falun:D
Hej allihopa! Hur går det för er och hur mår ni? Vad roligt med så många nya och grattis till alla härliga VUL-resultat - bra statistik i denna tråd! Vi var iväg för en vecka sen och fick se en 15 mm plutt. Såg inget tickande (jag alltså) men vi fick höra ljudet och det var jäkligt mäktigt - blev "på riktigt"!
Hoppad att ni har er en bra kväll!
Libra1 - stort grattis! Vad skönt att hen hade växt på sig!
JOLI - grattis! Håller tummarna att allt se bra ut på VUL!
Filli89 - vilken ledsam läsning.. det är verkligen grymt hur det kan bli. Ta hand om er!