Höstbebisar efter IVF 2016
Men vad trist att behöva vänta så länge med försök! Har ni i frysen? Annars går det ju att köra privat också. Det gjorde vi från första början för att slippa väntetider bl.a.
Men vad trist att behöva vänta så länge med försök! Har ni i frysen? Annars går det ju att köra privat också. Det gjorde vi från första början för att slippa väntetider bl.a.
Jag sover riktigt dåligt om nätterna nu. Vaknar ofta vid den här tiden (ca 04) o kan inte somna om. Sover en stund på dagen också som tur är, annars hade jag varit ett vrak. Men nu smäller det snart, på tisdag är det dags för snitt! Trodde verkligen att det skulle sätta igång tidigare men det verkar inte så. Blir nog en stor bebis det här, BM trodde på över 4kg i onsdags! :)
"Bloody show" låter lovande! Men i vilket fall: senast tisdag! Så spännande!
Ja, nu är det spännande och kul i denna tråd! Med storebror låg jag bland de första i den tråden (inte först dock iom att han kom 1½ vecka innan) och fick barn först så det känns som ett extra spännande tillägg att få uppleva alla spännande saker som sker med er andra innan det är dags för mig. :D
Lycka till, jewel! :)
Åh, så spännande i tråden nu!! Yay!
STORT grattis till lillebror, jewel! Så bra att allt gått bra!
Lilleman har ni blivit utskriven från Neo. Känns så underbart skönt.
Tack för alla gratulationer! Vi är kvar på BB men får förhoppningsvis åka hem imorgon. Amningen går sådär, han sover mest. Får se om vi börjar med tillägg..
Måste ju visa upp vår lilla sötnos. Han har fått namnet Pontus! <3