• Sally Cinnamon

Höstbebisar efter IVF 2016

Här är immunförsvaret i botten, förkyld igen för andra ggn på kort tid, så tråkigt! Dagisbarn och graviditet är ingen höjdare i det avseendet. Fick som tips av BM sist att ta alvedon om febern går över 38,5. Vet att vi diskuterade detta i tråden för ett tag sen.
    F.ö. KUB om en vecka. Känns nervöst! Har typ alla symtom kvar men är ändå rädd för ma.

• Sally Cinnamon

Just det! Någon frågade om Sea band. Jag använder det. Tycker det funkade bra i början men att effekten kanske avtagit ngt. De har också avslöjat mig i för ett par personer, så långa ärmar om du vill vara hemlig!

• Sally Cinnamon
    Libra1 skrev 2016-04-13 16:54:10 följande:

Vårt KUB gick jättebra igår. Fick lägsta risken, 1 på 20000. Helt fantastiskt! Är 39 år så trodde aldrig det. Vi är så lyckliga!!! :D

Fantastiskt! Grattis!
  • Sally Cinnamon

Pusheen, jag förstår precis. Jag har haft feber flera ggr sen förra ultraljudet och tänker att den lill* strukit med av det. Försöker liksom bearbeta på förhand "Vi har ju embryon i frysen" osv men alltså!! -Det är lite sjukt beteende, vi vet ju ingenting!

• Sally Cinnamon

Det kommer kännas bättre efter KUB-UL inbillar jag mig. Och sen blir det lättare när man börjar känna fosterrörelser själv. Men en viss oro han man ju alltid, även efter de är födda ;)

• Sally Cinnamon
    Pusheen skrev 2016-04-14 16:32:31 följande:
    Det blir det säkert. Det bestämmer vi att det blir!

Precis, måste ju bli lättare när man faktiskt kan se att man är gravid och att det känns

Läst att det är normalt med oro och att det är en förberedelse inför föräldraskapet!
    Visst! Det kan säkert stämma. Försök att slippa dåligt samvete för det. Det räcker ju med alla krämpor och oro!
  • Sally Cinnamon

Min mage har krympt lite igen. Fick också ha gravidbrallor ett tag men nu går nog de vanliga på igen. Inte alls lika svullen känsla.

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016