• Kajo

Höstbebisar efter IVF 2016

Pusheen skrev 2016-06-11 13:09:14 följande:

Avis på er som känner bebisen! Jag känner inte ett dugg.

Hoppas allt är bra med liten ändå.

Jag känner mig också avis. Jag känner inget heller :( två veckor kvar till rul. Min tröst är att det är vanligt att inte känna något före vecka 20 om moderkakan ligger i framvägg och det vet jag att den gör. Men du ska väl snart på ul Pusheen? Ska ni ta reda på vad det är?
  • Kajo

Är det fler än jag som är dåliga i magen? I två dagar nu har jsg vaknat på morgonen och måste gå på toa med en gång. Jag varvar hårda besök med lösa besök:/
    Igår va jag faktiskt hemma pga en kass mage. Borde jag prata med BM om detta?

• Kajo

Ok, skönt att vi kan prata lite skitsnack ;)
    Och att man inte är helt själv om detta.

• Kajo
    Frmid skrev 2016-06-14 21:03:36 följande:
    Jag har också moderkakan i framvägg, är i v 22 (21+5) idag och jag har känt rejäla puffar blandat med mindre rörelser sen 1.5 vecka tillbaka ungefär. Samma tider på morgonen och kvällen, lite då och då under dagen :)
    När började du känna något? Jag har också moderkakan o framvägg enligt ul från kuben. Är i vecka 17+6 idag, men känner inget.
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-06-14 22:22:46 följande:
    Lycka till imorgon! Har ju också mitt rul imorgon men jag har inte sett kotten sen i vecka 12. Blir spännande, jag är också nervös!
    Ja lycka till!! Kram
  • Kajo
    irrbloss_83 skrev 2016-06-15 16:59:02 följande:

Grattis till lyckade RUL!

Är det bara jag kvar nu som inte haft mitt? På måndag smäller det här hos oss :)

Nix, jag har mitt den 27e. Så himla sent :(
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-06-15 16:04:09 följande:

Hemkommen från ett lyckat rul! Så underbart att få se den lilla. Ville ju ej veta kön men kaaaaaaanske att jag själv kunde skymta att det är en tjej. I november vet vi om jag såg rätt eller inte

Hon ändrade inte mitt datum pga ivfen men om de hade fått säga själva så hade hon skjutit fram det en dag så tillväxten var bra.

Jag har också moderkakan i framvägg!

Helt slut nu. Helt överväldigad.. Måste vila nu.

Kram och tack för lyckönskningar <3

Så skönt! Har tänkt på dig. Grattis grattis!!
  • Kajo
    JOLI skrev 2016-06-15 22:36:28 följande:
    Vi har ju samma dag, känns som en evighet kvar! Vi har ju samma BF också, det är lite kul att vi går så jämnt!
    Jaha, vad kul! Har du börjats känna något? Min mage har blivit ganska tydlig nu iaf. Men jag känner inget.
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-06-18 17:57:12 följande:

Var och kollade på barnvagnar idag. Pheew vilken djungel!

Instämmer! Vi tittade lite förra helgen. Jag tror det lutar mot en emmaljunga super nitro. Vad kände ni för?
  • Kajo
    Pusheen skrev 2016-06-26 19:20:59 följande:

Hoppsan.. Råkade visst köpa barnvagn idag hihi

Vi kollade på Cybex, Stokke, Emmaljunga, Crecent, Teutonia, Joolz och Britax. Kanske att jag glömt någon.

Det som föll oss bäst i smak och design, praktiskt, pris osv blev som vi tänkte från början. En Britax Smile 2 där typ allt ingick (liggdel, sittdel, babyskydd(bilstol) med fäste till bilen, skötväska, regnskydd och fotsäck). Vi är jättenöjda med beslutet.

Vi trodde dock att vi kunde hämta ut den senare när det börjar närma sig men vi fick med allt monterat med oss hem

Kändes lite overkligt!

Det finns en garanti där vi får pengarna tillbaka ifall det värsta skulle hända.

Haha, så skoj! Vad blev det för färg?
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016