Höstbebisar efter IVF 2016
Avis på er som känner bebisen! Jag känner inte ett dugg.
Hoppas allt är bra med liten ändå.
Avis på er som känner bebisen! Jag känner inte ett dugg.
Hoppas allt är bra med liten ändå.
Är det fler än jag som är dåliga i magen? I två dagar nu har jsg vaknat på morgonen och måste gå på toa med en gång. Jag varvar hårda besök med lösa besök:/
Igår va jag faktiskt hemma pga en kass mage. Borde jag prata med BM om detta?
Ok, skönt att vi kan prata lite skitsnack ;)
Och att man inte är helt själv om detta.
Grattis till lyckade RUL!
Är det bara jag kvar nu som inte haft mitt? På måndag smäller det här hos oss :)
Hemkommen från ett lyckat rul! Så underbart att få se den lilla. Ville ju ej veta kön men kaaaaaaanske att jag själv kunde skymta att det är en tjej. I november vet vi om jag såg rätt eller inte
Hon ändrade inte mitt datum pga ivfen men om de hade fått säga själva så hade hon skjutit fram det en dag så tillväxten var bra.
Jag har också moderkakan i framvägg!
Helt slut nu. Helt överväldigad.. Måste vila nu.
Kram och tack för lyckönskningar <3
Var och kollade på barnvagnar idag. Pheew vilken djungel!
Hoppsan.. Råkade visst köpa barnvagn idag hihi
Vi kollade på Cybex, Stokke, Emmaljunga, Crecent, Teutonia, Joolz och Britax. Kanske att jag glömt någon.
Det som föll oss bäst i smak och design, praktiskt, pris osv blev som vi tänkte från början. En Britax Smile 2 där typ allt ingick (liggdel, sittdel, babyskydd(bilstol) med fäste till bilen, skötväska, regnskydd och fotsäck). Vi är jättenöjda med beslutet.
Vi trodde dock att vi kunde hämta ut den senare när det börjar närma sig men vi fick med allt monterat med oss hem
Kändes lite overkligt!
Det finns en garanti där vi får pengarna tillbaka ifall det värsta skulle hända.