Lite osäker på vad du menar med lady boy och har inte heller sett programmet du nämner.
Har sett transvestiter på bild, på video, men bara vid något sällsynt tillfälle i verkligheten. Har alltså inte kommit i kontakt med någon. Men av det lilla jag sett så har jag omöjligen kunnat känna någon attraktion till någon av dem.
Uppfattar dem tvärtom frånstötande, av det enkla skälet att det med all tydlighet syns och märks att de är fejk. Manligheten lyser igenom, det både syns och märks tydligt. Hur feminint personen än är klädd och hur hårt personen än är sminkad så synd det. Hårdsminkning och överdriven utmanande klädsel snarare understryker att personen är transa och nästan skrämmer istället för att attrahera. Hårda beniga ansiktsdrag, breda axlar, seniga muskulösa armar, smala lår och vader, avsaknad av underhudsfett, mörk röst och så vidare.
Väldigt oattraktivt som jag uppfattar det. Älskar kvinnlighet och mjuka kvinnliga kvinnor för min del. Som både ser ut som, låter som, känns som, doftar som, smakar som, rör sig som, uppträder som och charmar som bara en kvinna kan göra. Men hon behöver inte nödvändigtvis klä sig eller sminka sig som en kvinna.
Jag tvivlar starkt på att det existerar en enda transa som saknar manliga attribut och uppfattas som 100% kvinnlig, för hittills har jag inte sett det. Långt därifrån. .
Men om en person verkligen i alla avseenden skulle verka alltigenom kvinnlig till 100% till det yttre och inre med allt vad det innebär, men med det enda undantaget att personen hade kuk och pung mellan benen istället för fitta, ja, då skulle jag kunna attraheras.