kan jag vara gravid? även fast negativt..
Hejsan kan man ha ÄL fast äl testen visad negativt ? Någon här som vart gravid fast man fått negativt på äl test?
Mvh frustrerad
Hejsan kan man ha ÄL fast äl testen visad negativt ? Någon här som vart gravid fast man fått negativt på äl test?
Mvh frustrerad
Du kan ha missat ÄL, det är många som gör det.
Vad konstigt, jag svarade på denna tråd och har både tråd och svar i mina favoriter, men här syns inte mitt svar!
Repris då:
man kan ha negativt äl-test, men äl ändå och positivt äl-test och ingen äl. Så allt beror på om man haft äl oavsett om testet var negativt och då kan man ju vara gravid ändå.
Aha,det var 2 av samma tråd ser jag nu...
Tog CB (de dyraste) som visade att jag inte hade ÄL, men är gravid så visst hade jag ÄL ;)
Tack för svar alla ! Jag tog ut min pstav för 8 dagar sedan och jag känner av saker och förändringar i kroppen väldigt tidigt och har märkt att någon inte stämmer. Så jag tror jag kan vara gravid, men idag så fick jag en liten blödning eller vad jag ska kalla det, de va jätte lite Och typ gammel rosa . Har även som lite mens verk. Kan de va som en nidblödning kanske?
Tack för svar alla ! Jag tog ut min pstav för 8 dagar sedan och jag känner av saker och förändringar i kroppen väldigt tidigt och har märkt att någon inte stämmer. Så jag tror jag kan vara gravid, men idag så fick jag en liten blödning eller vad jag ska kalla det, de va jätte lite Och typ gammel rosa . Har även som lite mens verk. Kan de va som en nidblödning kanske?