• Hella77

Välkomna alla spådamer, medium m.fl

Hej på Er alla som jobbar eller på nåt sätt håller på med något medialt.

* Spå du i kort?

* Pendlar du?

* "Känner" du in saker & ting hos människor?

* Har din intuition sagt eller varnat dig många gånger?

Jaa... ni förstår vad jag menar! Glad

Alla ni "mediala" människor här på FL är välkomna att diskutera, ventilera, ge råd till varandra, berätta om upplevelser mm...

Detta är alltså meningen att det ska vara en positiv tråd med mycket ljus & glädje!

VÄLKOMNA IN!
    Behandla Andra Som Du Själv Vill Bli Behandlad!
  • Svar på tråden Välkomna alla spådamer, medium m.fl
  • Hella77

Jag kan börja Glad

Jag har, sedan jag varit liten, sett/känt saker & ting som andra inte riktigt har sett/känt!
    Har detta med mig i min familj då min mor är medial och har lärt mig en hel del.

Idag spår jag i kort och "känner" av hur människor mår osv, vilket ibland kan vara mer jobbigt än roligt!
    Jag lärde mig hur jag "stänger av" denna förmåga för ett tag sen och det blev en befrielse.
    Men ibland är den också bra att ha!!

Har även märkt att min son har en del av det jag själv gick igenom som liten!

Det ska bli spännande att se om han väljer denna väg som vuxen!
    Men det får han bestämma själv!

Sköt om Er!!

Behandla Andra Som Du Själv Vill Bli Behandlad!
  • marina81

Jag spår också i Tarot . Jag har sedan jag varit barn haft förmågan att känna och se saker som inte andra ser. Även min mormor och mamma är mediala och jag har ärvt förmågan att se in i framtiden av dem. Jag har spått i Tarot i 10 år drygt, har även använt runor för att se framtiden.

Det händer ofta att jag vet saker om mina vänner och min familj som de inte berättat för mig. Jag kan känna på mig hur de mår, vad som sker i deras liv osv. Jag har också haft en del kontakt med anhöriga som gått över på andra sidan.

Jag har varit intresserad healing och magi lika länge som jag spått i tarot och "forskar" mycket om det ockulta, vill förstå var dessa krafter kommer ifrån och verkar.

Även min son verkar ha ärv denna förmåga. Han berättar att saker ska ske som sedan händer och han kan ofta berätta för mig precis vad jag sitter och tänker på osv.

• tolallik

Då hoppar jag in här då

Jag spår både i kort och pendlar. Spått i kort har jag gjort sedan jag var 14-15 år, dvs 5-6år.
    Pendla började jag med nyligen för ca 2 månader sen, så det har jag inte hållt på med så länge.

• Mika86

Kan känna saker både gällande mig o andra, ha hjälpt mig många gånger, ha fått hjälp av min mormor ibland oxå, ha nån o "prata" med.......men hon dog 2 år INNAN jag föddes.

• marina81

Jag jobbar med en bok om tarot och annat ockult..hoppas jag avslutar den någon dag, har så många projekt på gång hela tiden! Och själva "spåtantsjobbet" tar upp en hel del tid också, har minst en klient per dag! Fast det är ju bara roligt, att hjälpa andra och samtidigt utvecklas själv.

• Sophie82

Då måste jag som är nyfiken passa på å fråga er, är det nån av er som gör barnpendling? Skriv gärna i min gb då..är intresserad av att bli spådd!

Sophie - mamma till Liam 02, Ebba 03, Felicia 04 & bebis i magen bf i Maj 06
  • Lilou

Jag kanner alldeles for mycket...far intryck av hus o manniskor...o av stallen...speciellt stallen som har mycket historia. Detta ar valdigt jobbigt da jag inte riktigt kan stanga av det.
    Situationen forvarras da jag lider av bipolar manodepression & panikangest Ledsen

Men jag jobbar pa det!

Blue
  • miss misan

hej! jag e oxå en sån där "speciell" människa.... har en lite jobbig förmåga. första gången jag träffar en människa så får jag direkt en känsla.... om hur personen är. det stämmer ALLTID! det är bra för min egen del men jobbigt i andra sammanhang. jag försöker stänga av allt annat... är lite rädd för det okända... fast det är kanske just för att jag inte riktig VET och kan sortera det som kommer till mej.....

• tolallik

Jag kan förresten också tillägga när det gäller och "känna av".

När jag träffar en människa så känner jag av hur personen är också. Vet vad den har för sorts personlighet, om han/hon har några problem, psykiska besvär och mycket mera.

Kan även känna av andar och dess energier.

• marina81

Jag känner också av människor, det slår aldrig fel. Även platser med dess energier, andar och andra varelser kan jag känna av.

Svar på tråden Välkomna alla spådamer, medium m.fl