-
-
Svar på tråden Flashback
-
Robert Svensson skrev 2016-02-19 21:57:55 följande:Liten varning för Flashback, verkar vara Fascister, som styr där,, skrev något igår på fyllan, absolut inget rasistiskt, kränkande eller något annat. Har inte fått svar varför jag är avstängd i 6 månader.
Du har brutit mot reglerna och fått varning 3 gånger under en 12 månaders period.
Det är därför du fått din "semester".
Plus du fått flera tillsägelser. -
De har ju rätt högt i tak där. Eller så var det i alla fall förut. Men de har regler som man måste följa. För övrigt vettiga regler. Följer man inte dem så riskerar man att bli avstängd. Men det brukar framgå tydligt vilken regel man brutit mot när man blir avstängd. Med vilken motivering blev du avstängd? Vilken regel refererades det till i avstängningen?
Och sedan, sluta gnäll och skaffa dig ett nytt konto bara. -
Du kanske försökte köpa narkotika?
-
Robert Svensson skrev 2016-02-19 21:57:55 följande:Liten varning för Flashback, verkar vara Fascister, som styr där,, skrev något igår på fyllan, absolut inget rasistiskt, kränkande eller något annat. Har inte fått svar varför jag är avstängd i 6 månader.
Jag kom på en till, du har outat någon.
Detta är ett BIG BIG BIG NONONO, på flashback.
Sen hur svårt är det att kolla varför du fått din varning?
Då har du ditt svar.
Kanske om du hotat någon med våld eller död, kanske också ger dig en lång semester.
Och skriva rasistiskt eller tom förorda barnporr, renderar inte till varningar eller avstängningar.
Det är extremt högt i tak i flashback och ens åsikter.
Djurporr var förbjudet ett tag(kanske fortfarande är), detta var för servern var placerad i England.
Och där är tidelag förbjudet.
Lite lustigt, då droger och barnporr är förbjudet på de flesta ställena också.