• Kinkyromance

Förslag på små sexuella uppdrag

Min fru och jag har börjat skriva små sexuella uppdrag som vi samlar ungefär som i en kortlek. Tanken är att vi ska turas om att dra kort med uppdrag/utmaningar som vi ska göra för eller med den andra. Allt för att få in lite ny inspiration i sexlivet. Tar tacksamt emot förslag från er alla.

Tanken är att korten ska kunna genomföras oavsett det är jag eller min fru som drar korten. Lite av tjusningen är att "tvingas" göra något som vi inte har valt själva.

Visar nedan några förslag som redan finns så att ni förstår vad jag menar:

1) Onanera framför din partner till orgasm
    2) För in en buttplug i dig själv och ge din partner oralsex
    3) Slicka eller sug din partner ren efter att ni har haft sex
    4) Ha analsex (med strap-on om jag drar kortet)
    5) Ge din partner en helkroppsmassage med olja
    6) Dra tre extrakort
    Osv osv.

Förslagen får gärna vara utmanande och lite kinky men bör kunna genomföras i hemmet när barnen har somnat. Tyvärr går min fru inte med på wet-lekar så förslag på det och lekar med stark smärta undanbedes.

• Svar på tråden Förslag på små sexuella uppdrag
  • Anonym (Seg_deg)

Knulla mig nybajsad.

• Anonym (Tjo)

1. Prata dirty talk

2. Gör exakt det din partner gillar/allt fokus på den

3. Ha sex på offentligt ställe.

4. Avsugning/slicka utomhus.

5. Uniform

6. Knulla i en hiss

• Carambolan

Köp ett färdigt spel istället, om det är överraskningsmomentet ni gillar? Vi använder "Monogamy" på precis det sättet. Själva spelet är bara skräp, men vi har plockat ut uppdragskortleken och kör med bara den :)

• Kinkyromance
    Carambolan skrev 2016-02-20 15:54:32 följande:

Köp ett färdigt spel istället, om det är överraskningsmomentet ni gillar? Vi använder "Monogamy" på precis det sättet. Själva spelet är bara skräp, men vi har plockat ut uppdragskortleken och kör med bara den :)

Har kollat på Monogamy men får uppfattningen att det är många kort som kanske inte är så mycket utmaning - men jag kanske har fel? Skäms Vill gärna att det ska kännas lite extra snuskigt också - inte bara överraskningsmomentet.
  • Kinkyromance
    Anonym (Tjo) skrev 2016-02-20 15:43:47 följande:

1. Prata dirty talk

2. Gör exakt det din partner gillar/allt fokus på den

3. Ha sex på offentligt ställe.

4. Avsugning/slicka utomhus.

5. Uniform

6. Knulla i en hiss

Tack för förslag Tjo - prata dirty talk kan bli en riktig utmaning för oss båda Skrattande
  • Carambolan
    Kinkyromance skrev 2016-02-20 17:02:46 följande:

Har kollat på Monogamy men får uppfattningen att det är många kort som kanske inte är så mycket utmaning - men jag kanske har fel? Vill gärna att det ska kännas lite extra snuskigt också - inte bara överraskningsmomentet.

Korten är indelade i fyra olika nivåer, där de första två mest handlar om att snacka om saker, alltså diskussions- och värderingsfrågor och dela med sig av sexiga minnen och ge sin partner komplimanger. Den tredje nivån är däremot den typ av uppdrag som du efterfrågar här. Den fjärde nivån är en bunt "fantasi"-kort som egentligen är själva vinsten i spelet. Där har varje kort en mer utförlig konceptbeskrivning, tänk i nivå med att läsa baksidetexten till en porrfilm.

Vi kör med nivå 3-korten samt de av fantasikorten vi båda tyckte känns ok (många var lite pinsamma, ofta rollspelsbetonade vilket inte är nåt jag går igång på).
  • Anonym (Tjo)
    Kinkyromance skrev 2016-02-20 17:04:24 följande:

Tack för förslag Tjo - prata dirty talk kan bli en riktig utmaning för oss båda

Det är sjukt hett! Glöm inte bort era namn och säg saker i stil med "du gör det så bra *namn*
Svar på tråden Förslag på små sexuella uppdrag