Inlägg från: Anthony1978 |Visa alla inlägg
  • Anthony1978

Världen bästa spådam

Vem är Ove thörnkvist ?   - Michael jackson !

"Jag ogillar vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rättighet att säga det."
  • Anthony1978
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-02-21 14:35:29 följande:

Eftersom jag bara kan se in i framtiden - Ove Thörnkvist kommer att födas i Kalmar om 2.5 år, och Michael Jackson kommer att bli en väldigt känd snowboardbyggare i Kanada om 33 år.
    hahaha underbart !  
    sen funderar jag, om man tar en banan och lägger den på banan kommer bananen på banan då bli en bananbana eller en bananasplit, fan,, blev sugen på banan nu innan jag ska till banan.

go Söndag på dig =)

ni förstår att det är en flojtråd va ? en som vill driva med er ..  bara namnet borde ge er tanken.
    "Jag ogillar vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rättighet att säga det."
  • Anthony1978
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-02-21 14:42:07 följande:

Nej, det var din fråga som var fel.
    hahaha jag dör !!  tårarna sprutat !

men driv inte mer med människor nu, många kan ta väldigt illa vid sig, stara en ny tråd och kör men inte till människor som söker frågor. =)
  • Anthony1978

filmen är dålig..undvik norrmän !!   hahaha  ja orkar inte,,  kan inte sluta skratta !!  bra söndag !!!

ja jag skrev fel,, har frågor,söker svar skulle det stå, men skrattar så tårarna rinner..svårt att skriva då ;)

• Anthony1978
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-02-21 14:59:28 följande:

Andarna på andra sidan har förmedlat till mig, att jag ska inte ge upp hoppet om att nu levande människor läser TS ordentligt. Jag riktar mig inte till folk som söker frågor, bara till de som söker svar.
    jo jag förstår vad du menar, =)
  • Anthony1978
    Cissi_86 skrev 2016-02-21 17:03:20 följande:

Denna människa är en ren bluff o skriver bara det denne känner för!

Läs ordentligt vad personen skrivit i Ts och en del inlägg så ser du att denna personen inte är en bluff =)  Finns en lärdom med denna tråden som många kan behöva =)
Svar på tråden Världen bästa spådam