Inlägg från: Mammamiia10 |Visa alla inlägg
  • Mammamiia10

BF november 2016

Hej på er! Får man hänga på här?

Plussade svagt igår men tydligt idag med digitalt cb:) bf 8/11 är i v 3+4.

Är 30 år o killen 31. Vi har en 8 åring och 6 åring, (flicka o pojke)

• Mammamiia10
    Cfmilla skrev 2016-02-29 06:41:53 följande:

Idag var där blod på pappret när jag torkade mig. Tempen är även precis på cover line, så jag antar att det är därför mina test vart så svaga. Blir nog tyvärr inget. Väljer att lämna gruppen nu. Lycka till alla <3

Nej.. Håller tummarna för dej..
  • Mammamiia10

Sitter och smågråter mig igenom frukosten idag.. Haha.. Gråter till Nyhetsmorgon och dom som har vunnit Oscars.. Märks att hormonerna i kroppen påverkar en redan!;)
    Nån mer som blivit extra känslig och gråtig?

• Mammamiia10
    solidafrida skrev 2016-02-28 22:10:14 följande:

HAHAHA, jag såg nu att tråden var ett dussin sidor lång... Forget what I asked! Antagligen har ni redan skrivit om vilket barn i ordningen ni väntar... 

Svara istället på om Ni också "med flit" gjorde en novemberbebis? Eller hur kommer det sig att ni ska få höstbebis och inte julibebis som ju är så populärt. Det är så spännande att läsa om hur andra planerat och fantiserat!

September
    Vi bestämde oss i sept/okt att vi ville ha ett till barn. Men det tog sig inte förrän nu. Och vi är lika glada för att få en bebis i nov som till sommaren:) spelar liksom ingen roll. Tycker att det ska bli jättemysigt med en höstbebis:)
  • Mammamiia10
    Cfmilla skrev 2016-03-01 07:09:31 följande:

Dagens gravtest var negativt. Nu hoppas jag bara att äl kommer igång snabbt igen

Alla godingar här inne, lycka till med era fina bönor. Jag ska tänka på er. <3

Nej vad tråkigt:( hoppas du får ett plus snart igen!!

Var själv med om samma sak i januari, men det tog sig månaden efter igen. Hoppas på detsamma för dig!!
  • Mammamiia10
    MissMe skrev 2016-03-01 14:37:39 följande:

Tudeloo...

Får man haka på?

Plussa i lördags, är idag på 4+5

Har en son på två år å gjorde en gastric bypas i oktober förra året

Självklart! Grattis!!:)
Svar på tråden BF november 2016